اا. گددرگگرددآن  شدن لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد و تخلیه چاه شرکت تهران پارسه با 20 سال سابقه کاری خوب و سرویسکاران مجرب و ماهر و مقنی های کارکشته در حال فعالیت شبانه روزی است.

کار تضمینی و تمیز را از ما بخواهید

خدمات ما 100%  تضمینی و قیمت اتحادیه می باشد. خدمات ما شبانه روزی بوده و بدون حتی یک روز تعطیلی است. پس هر زمان نیاز به سرویسکار لوله بازکنی در جنت آباد و حومه داشتید با شماره های ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت سرویسکار لوله بازکنی جنت آباد را برایتان اعزام می نماییم. هدف اصلی شرکت لوله بازکنی تخلیه چاه تهران پارسه کسب رضایتمندی تمامی مشتریان خود است.

09124555123

شماره مستقیم مدیریت بداغی 

 

غرب تهران09124555123
شمال تهران22612939
مرکز تهران88549334
شرق تهران77031774
جنوب تهران09124555123

لوله بازکنی جنت آباد فوری ارزان

سرویسکار های شرکت تهران پارسه در سر تا سر تهران آماده هستند تا در کمتر از نیم ساعت در محل حاضر شوند. ما از نزدیکترین محل به منزل شما برایتان سرویسکار لوله بازکنی جنت آباد اعزام خواهیم کرد. اینکار باعث سریعتر رسیدن نیرو و کهش هزینه ایاب ذهاب خواهد شد. در منطقه جنت اباد بیش از 15 سرویس کار فعال شبانه روزی داریم.

منطقه جنت آباد لوله بازکنی لوله های آشپزخانه

لوله های موجود در آشپزخانه به علت باریک بودن نسبت به لوله های فاضلاب ساختمان ( لوله های سرویس سایز 110 هستند ولی آشپزخانه سایز 62 mm) سریعتر می گیرد. چربی چسبیده در دیواره لوله هم باعث تنگتر شدن لوله می گردد. همچنین وجود پرز و مو در لباسشویی هم باعث ازدیاد گرفتگی این لوله ها می شود.

فنر زنی بهترین روش باز کردن لوله آشپزخانه

باز کردن لوله های آشپزخانه، لوله زیر سینک، لوله پشت لباسشویی، لوله پشت ظرفشویی، لوله کفشوی آشپزخانه با فنر انجام می گردد. فنر در حال چرخش هم در محل گرفتگی انسداد را برطرف می کند و هم دیواره را پاکسازی خواهد کرد.

علامت گرفتگی لوله آشپزخانه چیست

اگر موقع کار کردن و تخلیه لباسشویی و یا ظرفشویی آب از کفشور بالا می آید یا از زیر لباسشویی بیرون می آید لوله اصلی فاضلاب آشپزخانه گرفتگی دارد. حتما باید با فنر گرفتگی بعد از سه راهی باز شود. البته بعضی مواقع مشاهده شده که بدون ریختن آب خود به خود آب از کف شور بالا می زند این نشان دهنده گرفتگی لوله اصلی است. موقع استفاده همسایه های طبقات بالا آب به جای رفتن در فاضلاب از کف شور شما مانند چشمه بیرون می زند. این موقعیت خطرناک است و اگر هر چه سریعتر اقدام به باز کردن نکنید کل خانه را فاضلاب پر خواهد کرد.**

رفع گیر سینک آشپزخانه توسط خودمان

اگر لوله سینک شما دچار گرفتگی شد ابتدا با تلمبه دستی اقدام به باز کردن نمایید. برای اینکار ابتدا سری تلمبه را دقیق روی خروجی لوله قرار دهید طوری که تمام دهنه لوله را پوشش دهد، آنگاه آب را باز کنید تا مقداری بالا بیاید حال با کشیدن تلمبه به سمت بالا بصورت مکرر اقدام به باز کردن لوله نمایید.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب چیست

اگر از حمام آب پایین نمی رود. اگه توالت آب را رد نمی کند و کاسه پر از فاضلاب شده.  توالت فرنگی مکش ندارد و یا هنگام زدن دکمه فلاشر آب از خود آن بیرون می ریزد و یا از کف شور بغل توالت بالا می آید، نشانه های گرفتگی فاضلاب است. باید توسط سرویسکار لوله بازکنی جنت آباد رفع انسداد گردد. رفع گرفتگی چاه های فاضلاب ساختمانی و صنعتی بصورت شبانه روزی و تمام وقت بدون تعطیلی توسط مجربترین سرویس کار های تهران با قیمت مناسب و مقطوع.

رفع گرفتگی توالت ایرانی روشویی و توالت فرنگی . باز کردن گیر لوله کف حمام. رفع گیر و گرفتگی لوله های پارکینگ.

چرا لوله های فاضلاب می گیرد؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که علت گرفتگی لوله های آشپزخانه با حمام و دستشویی تفاوت دارد.

علت گرفتگی لوله های آشپزخانه

برای لوله های آشپزخانه بیشترین و رایج ترین علل گرفتگی، چربی گرفتگی جداره داخلی لوله است که وجود پر و مو در لباسشویی آن را تشدید می کند. اکثر لوله های آشپزخانه 6 است که وقتی به مرور زمان چربی و رسوب می کند تبدیل به لوله 4 یا حتی 2 می شود. که با کوچکترین آشغال یا پس ماند غذا لوله مسدود می شود. البته قبل گرفتگی نشانه هایی دارد که می توانیم جلوگیری کنیم از انسداد لوله. نشانه اول کند خالی شدن آب سینک است. علت دیگر بالا زدن بوی فاضلاب در هنگام شستشویی ظروف یا کار کردن لباسشویی می باشد.

دلیل انسداد لوله های توالت سرویس ایرانی

برای لوله های توالت هم اصلی ترین علت گرفتگی وجود جسمی در شتر گلویی است. اجسامی مانند سر شیر مخلوط، مسواک، فرچه و چیز هایی شبیه به این البته برخی شتر گلویی ها هم در موقع ساخت و ساز و ناشی گری سرامیک کار، دوغاب سیمان و مصالح ریخته می شود. هر چند کار می کند ولی مقداری از حجم لوله در ته شتر گلویی از مصالح پر شده و هم لوله باریک شده و هم سطح داخلی لوله ناصاف شده و آشغال را نگه می دارد.

دلایل گرفتگی لوله حمام

لوله های کف حمام نیز به خاطر رفتن مو و جمع در شتر گلویی یا زانویی لوله مسدود می گردد. البته در خانه های نو ساز وجود دوغاب و سیمان در شتر گلویی نیز مشاهده می شود که به خاطر سهل انگاری کارگر سنگ کار درون شتر گلویی خرید می شود.

چاه بازکنی و رفع گرفتگی فاضلاب محدوده جنت اباد

باز کردن لوله های فاضلاب سیمانی، چدن، پلیکا، پلی اتیلن و آهنی با فنر فولادی دورانی و دستگاه ژنراتور برقی توسط سرویسکاران لوله بازکنی جنت آباد فوری ارزان شبانه روزی.

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی ارزان

رفع گرفتگی چاه دستشویی، چاه حمام آشپزخانه توالت فرنگی سرویس ایرانی بدون خرابی و کلیه لوله های فاضلاب با دستگاه ژنراتور و فنرهای فولادی قوی و  انواع پمپ باد و آب رسوب کنی لوله های قدیمی و چدنی توسط سرویسکاران حرفه ای و مجرب در سراسر شهر تهران و حومه در کمتر از نیم ساعت.

باز کردن لوله های ساختمانی و صنعتی از یک تا ۳۰ اینچ با ابزار های مدرن توسط سرویس کارهای ماهر و حرفه ای در تامی مناطق تهران بزرگ و حومه در کوتاهترین زمان و بدون خرابکاری و آلوده سازی.

باز کردن لوله حمام در جنت آباد

علت اصلی گرفتگی های کفشو های حمام به خاطر وجود شتر گلویی در مسیر لوله است. شترگلویی به شکل U است که در قسمت گودی آن اب جمع می شود کار شتر گلویی ای است که فضای بین چاه و فضای حمام را با آب ببند تا بوی فاضلاب در محیط منتشر نشود. همین گودی باعث تجمع مو می شود و بعد از گذشت چند وقت مسیر فاضلاب بند می آید. روش مناسب برای حل این مشکل، فنر زنی است.

اجسام داخل شترگلویی باعث گرفتگی دوباره خواهد شد

حتما توجه نمایید اگر جسمی مثل درب شامپو یا ژیلت یا هر جسم دیگری درون کف شوی حمام افتاد، از سرویسکار بخواهید برایتان خارج نمایید. به علت وجود شتر گلویی در مسیر لوله، جسم سالیان سال در همانجا خواهد ماند و باعث گرفتگی مکرر لوله خواهد شد. ما با انبر های مخصوصی هر جسمی را از داخل لوله خارج می کنیم.

درآوردن اجسام در درون لوله فاضلاب سمت جنت آباد

ما هر گونه شی و جسمی که داخل توالت یا کفشور فاضلاب بیفتد با نبر خارج می کنیم.  اشیایی مانند گوشی موبایل، فرچه، دسته کلید، دستگیره و لولای در و …. اگر جسمی درون چاه دستشویی یا حمام افتاد، باید از آنجا خارج کنید. هر چند آن جسم بی ارزش باشد. جسمی که داخل لوله می افتد سالیان سال در شترگلویی خواهد ماند و باعث گرفتگی های مکرر لوله می شود. فنر زنی هم موقت آن جسم را جابجا می کند و باز با جمع شدن آشغال پشت جسم، لوله می گیرد.

تخلیه چاه در مناطق غربی شهر تهران

عملیات تخلیه چاه با تانکر بزرگ و پمپ های کف کش لجن کش و مکنده است. لایروبی و لجن کشی نیز  توسط نیری انسانی و نیسان 10 بشکه انجام می گیرد. کف تراشی چاه و افزایش حجم انباری چاه توسط مقنی حرفه ای است. کول گذاری و طوقه چینی چاه برای جلوگیری از ریزش احتمالی چاه انجام می شود. باز کردن و بستن مجدد درب چاه و کار گذاشتن دریچه چدنی نیز کار تیم ما است.

پیامدهای بالا بودن سطح فاضلاب چاه

بالا بودن سطح آب چاه پیامدهای بدی دارد. افزایش بوی فاضلاب در ساختمان. گرفتگی های مکرر در پارکینگ و طبقات پایین. ریزش کردن چاه که بسیار خطرناک است. پس حتما هر سه چهار سال یکبار درب چاه را باز کنید و چاه را بررسی نمایید تا از احتمال خطر در آیند جلوگیری نمایید.

تعمیر و احیای چاه فاضلاب در جنت اباد

احیای چاه فاضلاب ریزش کرده با روشهای جدید. چاهی که ریزش کرده باید توسط کارشناس ماهر بررسی شود تا عمق ریزش مشخص گردد که با چه روشی می توان آن را تعمیر  نمود. عمومی ترین روش این است که چاه تخلیه شود و سپس خاک و نخاله از درون چاه توسط مقنی خارج گردد. بعد از زیر سازی مناسب، کول گذاری گردد و پشت کول ها با خاک مناسبی پر شود. این کار هم چاه را مجدد احیا می کند و هم استحکام آن را 100 % می کند. راه حل دوم، حفر چاه جدید در مکان مناسبی در ساختمان است. خاک حاصل را هم در چاه ریزش کرده می ریزیم. این روش بیشتر در مواردی استفاده می شود که عمق ریزش زیاد باشد. یا چاه به حدی کوچک باشد که ارزش تعمیر نداشته باشد.***

حفر چاه نو در غرب تهران

حفاری انواع چاه های جذبی فاضلاب، آب، ارت، شمع و کانال توسط مقنی به همراه خاکبرداری با قیمت مصوب اتحادیه تخلیه چاه تهران صورت می گیرد. ما در کمتر از یک هفته چاه فاضلاب منزل شما را با حجم و عمق استاندارد حفر خواهیم نمود.

خدمات تخصصی توالت فرنگی در جنت آباد

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی بدون کوچکترین آسیب و خراش به کاسه توالت با روش تراکم باد در نیم ساعت. تعویض کاسه و تعویض قطعات داخلی کاسه توالت فرنگی، آب بندی و رفع نم، تعمیرات تخصصی توالت فرنگی.

رفع انسداد چاه فاضلاب با پیشرفته ترین تجهیزات توسط ماهرترین سرویسکاران در محدوده غرب تهران بصورت شبانه روزی و فوری.

تعمیر فرنگی در جنت آباد

تعمیر فرنگی در جنت آباد

احیای کاسه قدیمی و تبدیل به کاسه نو بدون خرید کاسه

تبدیل کاسه توالت قدیمی و خراب به کاسه نو و احیای مجدد همان کاسه با تعویض کامل تمامی قطعات درون مخزن آب توالت فرنگی، بدون نیاز به تعویض کاسه و خرید کاسه جدید با قیمت بالا. تعویض کامل درب تاشوی نشیمنگاه توالت فرنگی. تعویض شیلنگ و شیر پیسوال پشت کاسه. رفع سیاهی های رویایجاد شده در محل اتصال کاسه به زمین و تثبیت کاسه به زمین برای جلوگیری از تکان خوردن و جابجا شدن کاسه هنگام نشستن روی آن.

ضرورت سرویس دوره ای کاسه توالت فرنگی

برای اینکه کاسه توالت فرنگی شما خوب کار بکند، کم گیر بکند و بو ندهد حتما توصیه می کنیم هر از چند گاهی، سرویس کار کاسه توالت فرنگی آن را سرویس نماید. سرویسکار در صورت نیاز به تنظیم و یا تعویض قطعات، اقدام لازم را انجام دهد. اگر حواسمان نباشد و پمپ شناور کاسه خراب باشد، در مدت زمانی کمی، مقدار زیادی آب به هدر خواهد رفت و به موجب همین قبض آب برایتان خیلی بیش از حالت استاندارد خواهد آمد. ضمنا چاه فاضلاب هم زود تر از حد معمول پر خواهد شد. پس برای جلوگیری از این گونه هدر رفت هزینه و دردسر آن ، با هزینه اندکی هر دو سال یک بار کاسه توالت فرنگی منزلتان را سرویس نمایید.

فنر زنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد ارزان فوری, چاه بازکنی در جنت اباد, لوله بازکنی جنت آباد در شاهین شمالی, لوله بازکنی جنت آباد در بعثت. تلفن لوله بازکنی جنت آباد در سیمون بلیوار, لوله بازکنی جنت آباد شمالی جنوبی. دفتر لوله بازکنی جنت آباد در چهار باغ. شماره فنر زن لوله در بلوارلاله بلوار شقایق, شماره دفتر لوله باز کن در خیابان سازمان برنامه, لوله بازکنی جنت آباد آیت الله کاشانی, لوله بازکنی در جنت آباد جنوبی چهار باغ. 

چاه بازکنی در محدوده جنت آباد

شماره چاه بازکنی جنت آباد ارزان فوری, چاه بازکن سمت در حنت اباد, تخلیه چاه غرب تهران در شاهین شمالی, تخلیه چاه غرب تهران در سیمون بلیوار. چاه بازکن در حوالی سیمون بلیوار, چاه بازکن جنتآباد شمالی جنوبی. چاه باکنی در چهار باغ. تخلیه چاه فاضلاب بلوارلاله, تعمیرات توالت فرنگی در بلوار شقایق, تخلیه لوله چاه فاضلاب در خیابان سازمان برنامه, خدمات چاه در آیت الله کاشانی. شماره شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در جنت آباد شمالی و جنوبی، شماره شرکت حفاری چاه در جنت آباد.

تعمیر فرنگی در جنت اباد

تعمیرات کاسه توالت فرنگی در خیابان جنت آباد ارزان فوری,  تعمیرکار توالت فرنگی در شاهین شمالی, نمایندگی توالت فرنگی در بعثت. سرویسکار کاسه فرنگی در سیمون بلیوار, باز کردن گیر توالت فرنگی در محدوده ی چهار باغ. نصاب کاسه توالت فرنگی در بلوار لاله. تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی سمت بلوار شقایق, تعمیرات تخصصی کاسه توالت فرنگی حوالی سازمان برنامه, لوله بازکنی جنت آباد آیت الله کاشانی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *