تخلیه چاه بلوار فردوس

تخلیه چاه بلوار فردوس >> شرکت پگاه تهران پارسه جام ، بزرگترین شرکت تخلیه چاه لوله بازکنی حفر چاه تعمیرات چاه قدیمی لایروبی و تعمیرات توالت فرنگی در غرب تهران می باشد. این شرکت بزرگ با شماره ثبت رسمی 524903 و بیمه تمام خدمات خود را به صورت کاملا تضمینی و با نرخ اتحادیه انجام می دهد.

تخلیه چاه و سبتیک

لوله بازکنی چاه بازکنی

حفاری چاه فاضلاب

تعمیرات تخصصی چاه ریزشی

خدمات شرکت تهران پارسه در غرب تهران (بر روی خدمت مورد نظر کلیک نمایید)

تخلیه چاه بلوار فردوس

ما با داشتن کلیه امکانات مورد نیاز جهت تخلیه چاه بلوار فردوس، صفر تا صد کار را به عهده می گیریم. از پیدا کردن درب چاه، باز کردن چاه، تخلیه چاه بلوار فردوس و تعمیرات و بستن درب چاه با ما است.

تخلیه چاه بلوار فردوس

تخلیه چاه بلوار فردوس غرب لوله بازکنی فردوس غرب فردوس شرق

تانکر های لجن کش تخلیه چاه بلوار فردوس

کامیون های تخلیه چاه بلوار فردوس ما از مدل بادسان و بنز 911 که بروی خود تانکر بزرگ دارند هستند. این کامیونها همه نوع پمپ همراه خود دارند. در ضمن قادرند با روش مکنده نیز چاه را خالی کنند.

انتخاب نوع تخلیه به محل چاه و همچنین نظر شما بستگی دارد. تانکر ما که در محل حاضر می شود به علت تجهیز کامل، می توانند به هر روشی کار انجام دهند.

انواع پمپ های مور استفاده برای تخلیه، آبکش، لجن کش، تک فاز، سه فاز، ارتفاع زن، سپتیکی ویژه لجن کشی.

← انواع تانکر تخلیه چاه:6 هزار لیتری و 12 هزار لیتری
← روش تخلیه چاه:آبکش، لجن کش و مکنده
← مناطق سرویس دهی:غرب تهران بلوار فردوس
← ساعات کاری:24 ساعته و 7 روز هفته

لایروبی و تمیز کردن چاه و سپتینگ

لجن کشی و تخلیه چاه بشکه ای با کارگر و نیروی انسانی و مقنی بیمه و حرفه ای و حمل لجن با نیسان ۱۰ بشکه ای

کفتراشی تهزنی جهت احیای چاه

شرکت ما جزو معدود شرکتهایی است که قادر است چاه های قدیمی که زود پر می شوند را تعمیر اساسی کند. تراش دیواره انباری چاه جهت افزایش نفوذ پذیری چاه و همچنین افزایش حجم چاه توسط مقنی و نیروی انسانی و حمل نخاله حاصله با خاور کمپرسی کفه استاندارد تخت.

عملیات کف تراشی ته زنی زمانی ضرورت پیدا می کند که چاه به صورت مکرر دچار پر شدگی می شود. در این حال دیواره ها لجن گرفته و روزنه های جذبی چاه کور شده.

چاه ریزش کرده را چه باید کرد؟

احیای چاه های فرسوده و ریزشی و تبدیل چاه کهنه به چاه نو در کمتر از 5 روز توسط متخصصین این شرکت.

ما پس از تخلیه خاک های ریزش کرده میله چاه را کول گذاری و طوقه چینی کرده و بعد لجن و چربی ها را خاج و چاه را تبدیل به یک چاه نو و ۱۰۰ % مستحکم می کنیم.

حفاری چاه فاضلاب در بلوار فردوس

جهت حفاری چاه فاضلاب با متراژ واقعی و قیمتی ارزان ما در خدمت شما هستیم. ما قبل از شروع کار با شما قرار داد رسمی عقد می کنیم تا تمامی مسئولیت کار با ما باشد. کندن و حفر چاه جدید فاضلاب، حفر چاه آب و لایروبی و بازسازی چاه آب.

تخلیه چاه در بلوار فردوس

با مدیریت بداغی

جهت دریافت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با یکی از شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید. بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.

دفتر بلوار فردوس09124555123
دفتر مرکزی88549334
دفتر تهرانپارس77031774
دفتر شمیرانات22612936
دفتر جمهوری09199151746

لوله بازکنی در بلوار فردوس

باز کردن لوله فاضلاب (حمام، توالت ایرانی و فرنگی، سینک آشپزخانه، کف شور پارکینگ و … ) با دستگاه و فنر و پمپ تراکم باد توسط سرویسکار های لوله بازکنی بلوار فردوس ما انجام می شود. این نفرات ماهر هستند و بدون خرابی و آلودگی تمیز و تضمینی کار می کنند. رفع گرفتگی از لوله های سیمان و مصالح و نخاله رفته را نیز انجام می دهیم. البته بدون برداشتن کاسه یا تعویض لوله و با روش های کاملا منحصر به فرد و عالی.

رفع گرفتگی توالت فرنگی، تنظیم سیفون توالت فرنگی، تعویض و نصب کاسه توالت فرنگی.

چاه بازکنی رفع گیر لوله

کار چاه بازکنی ما در تمامی مناطق تهران شبانه روزی و نیم ساعته است. قیمت های ما هم طبق نرخ اعلامی اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه بلوار فردوس است.

چاه بازکنی تهران
Call Now Buttonتماس مستقیم