تخلیه چاه ستارخان

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت رسمی 524903 یکی از شرکت های بزرگ تخلیه چاه ستارخان است. هدف بزرگ ما کسب رضایت مشتری با کار حرفه ای، اخلاق خوب و قیمت مناسب است. به همین جهت جمعی از مقنی های ماهر، سرویسکاران لوله بازکنی با تجربه و تجهیزات مدرن را کنار هم جمع نموده ایم.

تخلیه چاه فاضلاب ستارخان

خدمات شرکت تخلیه چاه پگاه تهران پارسه جام فقط منحصرا تخلیه چاه فاضلاب در ستارخان نیست. اکثر کار های خدماتی و تاسیساتی را شامل می شود.

خدمات ما شامل:

1- لوله بازکنی چاه بازکنی فنرزنی.

2- تعمیرات تخصصی کاسه توالت های فرنگی.

3- تخلیه چاه فاضلاب با تانکر بزرگ لجن کش.

4- حفاری چاه فاضلاب چاه ارت و آب.

5- تعمیر چاه قدیمی و احیای مجدد آن برای بازیابی قدرت جذب اولیه چاه.

6- تعمیر و باز سازی چاه های ریزش کرده.

7- بازسازی و تغییرات داخلی ساختمان و واحد شما توسط معمار های با تجربه و ماهر.

8- لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی ساختمان نو ساز، تعمیر و تعویض لوله های قدیمی.

9- نشت یابی با دستگاه، رفع نم و چکه

10- برداشتن کف ایزوگام و عایق کاری، کاشی سرامیک موزائیک و سنگ کاری.

09124555123

تخلیه چاه ستارخان

تخلیه چاه با پمپ کف کش و تانکر بزرگ در ستارخان

صفر تا صد خدمات تخلیه چاه در ستارخان را با تانکر های بزرگ لج کش برایتان انجام می دهیم. انواع پمپ های کف کش آب کش و لجن کش با تانکر بزرگ یکی از رایجترین و مناسب ترین روشهای تخلیه چاه در منطقه ستارخان است. زمان بسیار کم و قیمت نا چیزی از مزایای این روش است.

 باز کردن درب چاه

البته لازمه اقدام به تخلیه هر چاهی باز کردن و یا بهتر بگویم باز بودن درب چاه است. تا پمپ کفکش و یا شیلنگ مخصوص تانکر مکنده را به درون چاه فرستاده شود. بعضی از مشتریان ما به اشتباه فکر می کنند که از لوله کفشور و یا لوله توالت می توان چاه را تخلیه نمود. ولی اینکار عملا غیر ممکن است. حتما باید درب چاه باز شود. برای تخلیه چاه با پمپ کفکش در ستارخان، درب چاه به اندازه 45 در 45 سانتیمتر باید گشاد شود. با مکنده نیز به اندازه 10 سانت باید باز باشد.

مراحل تخلیه چاه در ستارخان

خالی کردن چاه فاضلاب مراحلی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

1- آیا چاه واقعا پر شده؟

2- محل دقیق درب چاه کجاست؟

3- چگونه درب چاه را باز کنیم؟

4- تخلیه کردن چاه با تانکر های بزرگ لجن کش

5- تانکر مکنده برای لایروبی مکانیزه

6- لایروبی دستی توسط مقنی به درخواست شما

7- بستن مجدد درب چاه و بنایی نهایی

تخلیه تانکری

تخلیه تانکری

درب چاه را به اشتباه باز نکنید

گرفتگی لوله از زانویی سر چاه شما را به اشتباه نیندازد. این یک گرفتگی ساده است. فکر کنید چاه پر شده. یا با انتشار بوی فاضلاب اقدام به باز کردن درب چاه نگیرید. انتشار بوی فاضلاب 7 الی 8 علت دارد. که سخت ترین و پر هزینه ترین آن تخلیه چاه است. مابقی علت ها ساده و بسیار کم هزینه است. و ربطی به چاه ندارد. قبل از اقدام به باز کردن درب چاه با کارشناسان ما مشورت کنید. ما تجربه 20 ساله خود را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پیدا کردن محل دقیق درب چاه

قدم بعدی برای تخلیه چاه ستارخان، پیدا کردن محل دقیق چاه و سپس باز کردن سر چاه است که غالبا با آجر و سیمان طوقه چینی شده است. برای اینکار نیاز به یک فرد ماهر و یک هیلتی برقی است تا با کمترین تخریب و دردسر درب چاه به اندازه مورد نیاز جهت تخلیه باز گردد. سپس توسط همان نیرو پس از تخلیه و اتمام کار، طوقه چینی و بسته شود.

استفاده از افراد ماهر برای باز کردن درب چاه

تذکر جدی ما در مورد باز کردن درب چاه این است که حتما حتما از مقنی و فرد ماهر برای باز کردن درب چاه استفاده کنید. کارگر ساده مهارت لازم برای این کار را ندارد و ممکن است شما را به درد سر بزرگ بیندازد. بیشتر چاه های بعد از پر شدن ریزش می کنند و ممکن است با اولین ضربه کلنگ یا هیلتی کل طوقه و کارگر به درون چاه سقوط کنند و جانشان را از دست بدهند. ولی نیروی ماهر این کار ابتدا خطرات را بررسی کرد سپس با احتیاط کافی و تجربه ای که دارد اقدام با باز کردن درب چاه می کند.

­

علت پر شدن مکرر چاه فاضلاب سمت ستارخان

چاه فاضلاب باید خاصیت جذبی داشت باشد. یعنی فاضلابی که در چاه وارد می شود باید از چاه جذب خاک شده و دفع گردد. به علت وجود چربی و لجن ته نشین شد در چاه بعد از مدتی منفذهای جذبی چاه کور می شود و چاه خاصیت جذبی خود را از دست خواهد داد. این امر باعث پر شدن زود به زود چاه فاضلاب می شود. البته کم بودن حجم چاه نیز خود دلیلی برای پر شدن زود هنگام چاه است. طی سال های اخیر چون سازندگان آپارتمان ها تصور می کردند که به زودی به سیستم فاضلاب شهری وصل خواهند شد و در برخی موارد هم به علت بالا بودن هزینه حفر چاه اقدام به حفر چاه کوچک نموده اند. همین امر باعث پر شدن زود هنگام چاه فاضلاب های ساختمان ها شده است.

ما این مشکل را به صورت حرفه ای برایتان حل می کنیم تا چاه فاضلاب منزلتان بالای 20 سال پر نشود. این کار و این اکیپ تنها در اختیار 5 درصد از شرکت های تخلیه چاه در تهران است. ما یکی از شرکت های معتبر و بزرگ در این زمینه هستیم که در این 20 سال بالای 1000 چاه تعمیر نموده ایم که هیچ کدام هنوز پر نشده اند.

­حل مشکل پر شدن مکرر چاه فاضلاب

کف تراشی عملیات حرفه ای است که با آن چاه های فاضلاب را تعمیر می کنیم. 95% شرکت های تخلیه چاه این اکیپ را ندارند و در مواجه با این مشکل فقط حفر چاه نو را پیشنهاد خواهند نمود. ما هم اکیپ حفر چاه نو داریم ولی قادر هستیم همین چاه فعلی شما را که زود به زود پر می شود را نیز تعمیر و احیا کنیم. بعد از تعمیر، این چاه بالای 10 سال کار خواهد نمود و پر نخواهد شد.****

حفر چاه فاضلاب در ستارخان

ما جهت حفر چاه مقنی های ماهر و با تجربه ی داریم که تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز را به همراه دارند و در کمترین زمان قادرند هر نوع چاه جذبی ارت آزمایش خاک و کانالی را حفر نمایند.

حفر کانال، حفر مسیر لوله کشی رو شکافت و زیر شکافت جهت اتصال سیستم لوله کشی فاضلاب به فاضلاب شهری اگو. اجرای دقیق و بی نقص اتصال فاضلاب با در نظر گرفتن مناسب ترین شیب و ارتفاع مورد نیاز جهت اتصال.

شمال تهران22612939
شرق تهران77031774
مرکز تهران88549334
غرب تهران09124555123
جنوب تهران09199151746

چرا ما ؟

پشتیبانی عالی

تیم پشتیبانی جهت مشاوره تخصصی رایگان، 24 ساعته در خدمت شما است.

قیمت ارزان و رقابتی

تمامی خدمات ما بر مبنای نرخ اتحادیه حتی کمتر از آن بوده و قطعی می باشد.

20 سال تجربه

ما با 20 سال سابقه کار موفق، قادر به انجام هر نوع پروژه سنگین و حرفه ای هستیم.

لوله بازکنی ستارخان

فنرزنی مسیر فاضلاب با دستگاه لوله بازکنی و انواع مختلف فنر و همچنین رسوب گیری و چربی زدایی لوله ها توسط لوله باز کن ها ما انجام می شود. در آوردن اجسام و اشیاء افتاده در لوله با انبر های مخصوص قابل انجام است. ( در آوردن گوشی موبایل انگشتری ساعت کلید سویچ فرچه اسپری و …. ) .

باز کردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب از هر نوع و هر جنس توسط نیرو های شرکت تهران پارسه. رفع گرفتگی لوله های چدنی قدیمی، لوله های گالوانیز و آهنی، لوله های پلیکا، لوله های پوش فیت و لوله های پلی اتیلن با فنر های مخصوص بدون آسیب رساندن به لوله توسط سرویس کار های لوله باز کنی حرفه ای و با تجربه در نظام آباد تهران.

چاه بازکنی در خیابان ستارخان

بهترین و متداول ترین روش برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی استفاده از فنر های فولادی در قطر ها و طول های مختلف است. که توسط دستگاه ژنراتور برقی مخصوص لوله بازکنی درون لوله به دوران در می آید. استفاده از این روش دو مزیت دارد. لوله به بهترین شکل باز خواهد شد. کل جداره داخلی لوله هم تمیز و رسوب گیری می شود. برای این کار ما 10 سانت از فنر را خم می کنیم. با اینکار فنر در حال چرخش، جرم کل لوله را می تراشد.

تعمیرات تخصصی کاسه توالت های فرنگی در ستارخان

کاسه توالت های فرنگی با توجه به شکل ظاهری و نوع تخلیه فاضلاب، سیستم حساسی دارد که باید هر چند وقت یک بار سرویس و تنظیم شود. عدم سرویس به موقع این کاسه ها موجب به هدر رفتن آب شرب شهری و اسراف می شود. همچنین گرفتگی های مکرر و هزینه هایی که باید برای رفع گرفتگی پرداخت نمایید در بسیاری از موارد به علت عدم سرویس به موقع مخزن توالت فرنگی است.

اتصال لوله کشی فاضلاب به اگو در ستارخان

ابتدا نیاز به مجوز از ارگان های مربوطه مثل آب و فاضلاب دارد. ما عملیات جمع کردن لوله ها و کنده کاری و اتصال را انجام خواهیم داد. به علت اینکه در هنگام اتصال به فاضلاب شهری تمامی لوله ها با هم جمع شده و با یک لوله 110 به فاضلاب متصل می شود گرفتگی های فاضلاب اصلی به شدت افزایش می یابد. در نظر داشته باشید وقتی که فاضلاب ساختمان را به اگو متصل می کنید حتما چندین کف شور در مسیر لوله در پارکینگ قرار دهید تا در صورت مسدود شدن مسیر اصلی که اصلا دور از انتظار نیست، فاضلاب از پارکینگ بالا بزند. اگر این کفشور را قرار ندهید در هر بار گرفتگی، فاضلاب از طبقه اول و از منزل یکی از ساکنین بالا خواهد زد که چون لوله اصلی است فورا منزل پر خواهد شد از فاضلاب طبقات بالا.***

Call Now Buttonتماس مستقیم