چاه بازکنی در عباس آباد

شرکت فنی خدماتی پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت رسمی 524903 با بیش از 20 سال سابقه کار حرفه ای در خدمت شما عزیزان است. ما یکی از بزرگترین شرکتهای خدماتی در سطح تهران هستیم. ما خدماتی متنوع و حرفه ای به همشهریان محترم تهرانی ارائه می کنیم.

خدمات توالت فرنگی
تشخیص ترکیدگی
حفر چاه
تخلیه چاه
لوله بازکنی

­لوله بازکنی سریع در عباس اباد

ما برای چاه بازکنی در عباس آباد تهران تدابیر خاصی اتخاذ نمودیم تا در تمام خیابان های این منطقه سرویسکاران لوله بازکنی آماده و ماهر حاضر باشند. در صورت نیاز در کمترین زمان ممکنه خود را به محل رسانده و مشکلات گرفتگی فاضلاب را سریعا برطرف نمایند.­

    مدیریت بداغی

خدمات شبانه روزی ، ارزان ، تضمینی ، حرفه ای و بدون تعطیلی جهت رفاه حال مشتریان محترم

جهت تماس مستقیم روی شماره مورد نظر کلیک نمایید.

—————————–

09124555123

—————————–

22612939

—————————–

88549334

—————————–

77031774


چاه بازکنی در عباس آباد فوری ارزان

سرویسکاران چاه بازکن ماهر شرکت تهران پارسه با بهترین روش و بدون کوچکترین آسیب به لوله های ساختمان آن را رسوب کنی خواهند کرد.

  • باز کردن گرفتگی کفشور حمام
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی دستشویی
  • رفع انسداد لوله های فاضلاب آشپزخانه ( لوله زیر سینک ، پشت لباسشویی ، کفشور)
  • رفع گیر کفشور پارکینگ و محوطه و پشت بام
  • باز کردن گرفتگی توالت فرنگی
  • باز کردن انسداد لوله های قطور بین منهول های انتهای فاضلاب با واتر جت
چاه بازکنی در عباس آباد

چاه بازکنی در عباس آباد

روش های چاه بازکنی در عباس آباد

برای رفع گیر لوله های فاضلاب، روش های زیادی داریم. جنس لوله، محل گرفتگی، سایز لوله نوع روش را تعیین می کند.

روش فنر زنی روش پمپ باد روش پمپ کف کش آب و روش واتر جت از جمله روش های متداول چاه بازکنی در عباس آباد است که ما اجرا می کنیم. البته روش های ابتکاری هم داریم. سیمان کف شتر گلویی را برطرف می کنیم. البته بدون خرابی و جابجایی کاسه توالت.

مناسب ترین روش فنر زنی است

فنر زنی به لوله های فاضلاب در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. روش فنر زنی یکی از بهترین و مطمئن ترین روشها برای رفع انسداد مسیر لوله های فاضلاب می باشد. در فنر زنی ضمن رفع انسداد لوله، کل جداره لوله نیز رسوب تراشی می شود. در این روش به خاطر حرکت چرخشی فنر، موانع سفت با جریان آب به چاه می ریزد. اجسامی مانند پارچه، پرز، مو، نایلون با فنر از لوله خارج می شود.

وقتی فنر جوابگو نیست چه کنیم؟

بعضی مواقع فنر چاره کار ما نیست. فنر در مسیر خروجی پیش نمی رود. از شتر گلویی رد نمی شود. یا به هر دلیلی لوله را باز نمی کند. چه باید کرد؟ اینجا پمپ باد به ما کمک می کند.

پمپ تراکمی هوا جهت لوله بازکنی جشنواره

پمپ تراکم باد یک روش خوب جهت باز کردن مسیر های فاضلابی است که فنر قادر نیست آن را باز کند. البته کسی که می خواهد از این دستگاه استفاده کند باید مهارت ان کار را داشته باشد. بعضی از مشتریان ما در ابتدا کار باز کردن لوله از سرویسکار چاه بازکنی در عباس آباد ما درخواست می کنند که با روش تراکم هوا لوله را باز کنند. ولی باید آگاه باشیم که بهترین روش لوله بازکنی استفاده از روش فنر زنی است مگر در صورتی که لوله باز نشود و یا فنر به دلایل خاصی درون لوله نرود در این موقع است که پمپ باد به کمک ما می آید و مانع از کندن لوله و تعویض آن می شود. پس لطفاً به ایشان اعتماد نموده و اجازه بدهید تا سرویسکار چاه بازکنی در عباس آباد ما کار خودش را مرحله به مرحله انجام دهد.***


چرا بعضی از لوله های فاضلاب مکرر دچار گرفتگی می شود؟

برای پاسخ به این سوال باید محل لوله مشخص شود.

در لوله های زیر سینک و پشت لباسشویی:

علت گرفتگی مکرر به خاطر چربی گرفتگی و رسوب گرفتگی و نقص در لوله کشی است.

در لوله های کفشور مثل حمام و آشپزخانه:

بیشتر وجود جسم خارجی درون شتر گلویی موجب گرفتگی است. البته نقص لوله کشی و شیب نا مناسب هم بی تاثیر نیست. وجود سیمان و دوغاب هم در بیشتر لوله های کفشور مانع خروج استاندارد فاضلاب می شود.

در لوله توالت ایرانی:

هم وجود سیمان در کف شتر گلویی. جسم خارجی درون لوله.  همچنین نبودن فلاشتانک و نقص لوله کشی از علل گرفتگی مکرر است.

در لوله های توالت فرنگی:

تنظیم و سرویس نبودن مخزن آب توالت فرنگی یکی از علت های گرفتگی است. وجود شتر گلویی در مسیر لوله هم از اصلی ترین علل گرفتگی مکرر است. به دلیل اینکه خود کاسه سیفون دارد نباید در مسیر لوله زیر توالت شتر گلویی قرار بگیرد. افتادن اجسامی مثل درب شامپو یا قالب صابون و امثال این ها هم مکش فرنگی را کم کرده و زود به زود می گیرد.

علت اصلی گیر کردن لوله ها

علتی که در همه لوله ها مشترک است وجود رسوب گرفتگی و رفتن قیر زیر کف درون لوله است. همچنین استفاده نامناسب از اتصالات در هنگام لوله کشی و شیب نامناسب است.


باز کردن گرفتگی های فاضلاب ساختمان

باز کردن راه آبهای فاضلاب حمام، توالت ایرانی ( دستشویی)، توالت فرنگی، آشپزخانه ( سینک، کفشور، لباسشویی، ظرفشویی). کفشور پارکینگها و محوطه، لوله های پشت بام، لوله های رایزر اصلی با فنر بلند.

­

چاه بازکنی با دستگاه واتر جت

لوله های سایز بزرگ و قطور بین منهول های انتقال فاضلاب به مرور زمان به شدت چربی و لجن می گیرد. این لجن های مسیر خروجی فاضلاب را مسدود می کنند. باز کردن اینگونه لوله ها که خیلی کلفت و بلند می باشد کار آسانی نیست. با روشهای معمول امکان پذیر نخواهد بود. ما با روشهای خاص این مشکل را حل خواهیم کرد. دستگاه واتر جت چری ها را برطرف و لوله را باز می کند.قدرت بالای آب این دستگاه، کل مسیر لوله را نیز شستشو می دهد. این روش بهترین جدیدترین و موثر ترین روش پاکسازی بین منحول ها است.


آیا از محلول لوله بازکنی استفاده کنیم یا نه

اخیراً استفاده از محلول های لوله باز کنی مانند چنته، اسید ها به خاطر تبلیغات بی مورد و گول زننده بسیار افزایش پیدا کرده.

محلول جواب نمی دهد

30 درصد از کسانی که از این محلول ها برای باز کردن لوله استفاده کرده اند نه تنها گرفتگی فاضلاب ساختمانشان برطرف نشده بلکه لوله سوراخ شده و یا چسب بین اتصالات به علت خاصیت خورندگی شدید این محلول ها از بین رفته است. با این کار به مشکل بزرگتری دچار شده اند که خیلی پر هزینه خواهد بود.

لوله با محلول باز نمی شود بلکه سوراخ می شود

لوله با این محلول ها باز نمی شود. اگر هم باز شود موقتی خواهد بود. دو روز بعد مجدد مسیر لوله مسدود خواهد شد. دلیل آن روشن است.

لوله کاملا گیر

اگر لوله گرفته باشد پس لوله پر از آب است و با ریختن این محلول درون آب، محلول رقیق شده و دیگر کارایی ندارد. حتی اگر مسیر هم باز شود به اندازه ای که محلول از آن رد شود باز می شود  یعنی حدود یک بند انگشت. بعد از باز شدن جزیی کل محلول از آن قسمت رد می شود و ما بقی گرفتی هنوز پابر جا است.

لوله نیمه باز

حال اگر لوله نیمه گرفته باشد یعنی آب نم نم پایین برود اسید هیچ اثری نمی کند چون از قسمت باز خارج می شود و مجالی برای اثر ندارد.

این ها قسمت خوب و خوش بینانه  مسئله است. اگر چسب اتصال بین لوله از بین برود یا لوله سوراخ شود که دیگر وضعیت بسیار وخیم خواهد بود. کل فاضلاب به سر طبقه پایینی خواهد ریخت و هزینه تعمیر لوله حداقل  برابر هزینه باز کردن لوله با فنر خواهد بود. ***


علت آب گرفتگی کف پارکینگ چیست؟

اگر فاضلاب در پارکینگ شما جمع شد می تواند دو علت داشته باشد.

گرفتگی فاضلاب از زانویی سر چاه

اول اینکه لوله فاضلاب از زانویی سر چاه مسدود شده است. وقتی اهالی ساختمان آب استفاده می کنند، به جای اینکه فاضلاب آن به درون چاه برود از آخرین کفشوی کنار چاه بالا می زند.

پر و بالا بودن سطح چاه فاضلاب

اتفاق دوم کمی سخت تر و پر هزینه تر است. در حالت دوم، چاه فاضلاب پر و از اولین و پایینترین سطح پس می زند.

برای اینکه این دو مورد را از هم تشخیص دهید بهتر است که ابتدا به لوله، فنر بزنید تا اگر گیر دارد باز شود. اما اگر با فنر مشکل حل نشد، یعنی چاه پر و باید تخلیه گردد.


تخلیه چاه محدوده مرکزی تهران

انجام کلیه خدمات تخلیه چاه فاضلاب در مرکز تهران از صفر تا صد از قبیل باز و بست درب چاه، تخلیه چاه، لایروبی، کف تراشی، کول گذاری، طوقه چینی، حفاری چاه نو و …. با تجهیزات مدرن و در کوتاه ترین زمان و کمترین آلودگی و کثیف کاری در مناطق شمالی شهر بزرگ تهران.

تخلیه چاه فاضلاب با تانکر

تانکر های بزرگ و کوچک تخلیه چاه ما مجهز به انواع پمپ کفکش آبکش و لجن کش و تانکر های مخصوص ساکشن مکنده بدون نیاز به پمپ و برق است.

رایج ترین روش تخلیه چاه و سپتیک استفاده از تانکر بزرگ و پمپ کفکش لجن کشی است. هم در زمان کوتاهی انجام می شود و هم از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. 90 درصد از حجم چاه را نیز خالی می کند.

 حفاری چاه جذبی نو فاضلاب

حفر چاه خانگی و صنعتی با دستگاه و دستی توسط مقنی انجام می شود. کندن چاه فاضلاب، چاه آب، چاه ارت و حفاری مسیر لوله و کانال توسط مقنی های ما. ساخت منهول و سپتینگ توسط کارشناسان ماهر و مجرب.

کار تمیز و مرتب

تمامی خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه ما با رعایت تمامی شیوه نامه ها و اصول بهداشتی است. سرویسکار های ما موظف به انجام کار بسیار تمیز و تحویل کار به صورت شسته رفته هستند.

100% تضمینی

تجربه بالای نیروهای شرکت، حرفه ای بودن در کار، داشتن ابزار آلات مدرن همه باعث بازدهی 100% خواهد شد. به همین جهت همه خدمات ما تضمینی بی عیب و ایراد است.

خدمات سریع و فوری

ما در سطح تهران بیش از 250 سرویسکار فعال داریم. به همین جهت از نزدیکترین محل به شما، سرویسکار لوله بازکنی برایتان اعزام می کنیم. زمان رسیدن نیرو کمتر از 30 دقیقه و زمان انجام کار نیز نهایت 20 دقیقه طول خواهد کشید.

تعمیرات تخصصی کاسه توالتهای فرنگی در عباس اباد

انجام کلیه امور مربوط به کاسه های فرنگی توسط خبره ترین و با تجربه ترین سرویسکاران ویژه ای کار بدون ایجاد کوچکترین آسیب به کاسه.

خدماتی از قبیل:

  1. نصب و تعویض کاسه نو
  2. رفع گرفتگی کاسه و لوله زیر آن با روشهای نوین
  3. تنظیم و سرویس کامل سیفون توالت فرنگی
  4. تعویض قطعات داخلی سیفون توالت فرنگی
  5. تبدیل کاسه توالت های ایرانی به فرنگی ، فرنگی به ایرانی با حداقل تخریب
  6. نصب کاسه توالتهای سیار فرنگی بر روی توالت ایرانی

تعمیرات فرنگی در عباس اباد

تعمیرات فرنگی در عباس اباد

سرویس کاسه فرنگی در مرکز تهران

تعمیر و سرویس کاسه توالت های فرنگی برای کارایی بهتر کاسه صورت می گیرد. اگر مخزن درست کار نکنند کاسه خواهد گرفت. البته اگر قطعات هر از چند گاهی سرویس نشود امکان دارد به علت خراب بودن فلوتر یا دریچه کهلر یا مکانیزم توالت فرنگی، آب شهری بصورت دائم وارد فاضلاب شود. در اینصورت ضمن هدر رفتن آب شرب شهری، چاه فاضلاب پر خواهد شد و مبلغ قبض آب ساختمان چندین برابر می شود. دقیقا مثل این است که شما شیر آبی را به صورت شبانه روزی باز بگذارید. خرابی قطعات فرنگی نیز باعث همچنین اسرافی می شود. ****

رفع گرفتگی توالت فرنگی

ما برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی از تعمیرکار مخصوص این کاسه ها اعزام می کنیم. تا در صورت نیاز به سرویس بتوانند کار سرویس را هم انجام دهند. ضمنا لوله بازکن ساده مهارت لازم را ندارد و امکان دارد به کاسه آسیب بزنند.

تعمیر توالت فرنگی در تهران

تعمیر توالت فرنگی در تهران

رفع گیر توالت فرنگی سمت عباس آباد

گرفتگی توالت فرنگی به دو گونه است:

1 – گرفتگی در سیفون خود کاسه توالت است که در این مورد به هیچ وجه نباید از دستگاه و فنر استفاده نمود چون باعث خراشیدگی لعاب کاسه و اگر کمی بدشانس باشید باعث شکستن کاسه توالت خواهد شد.

2- گرفتگی بعد از کاسه و در لوله فاضلاب باشد که در این صورت باید کاسه را برداشته و با هر روشی لوله را باز کرد و بعد از باز شدن لوله دوبار کاسه را نصب و آب بندی نمود.

عمده ترین علت گیر کردن توالت فرنگی، انداختن دستمال کاغذی درون کاسه است که به مرور در داخل کاسه جمع شده لوله را مسدود خواهند کرد. پس بهتر این است که دستمال استفاده شده را درون سطل زباله بیندازیم.

لوله بازکن فرنگی

لوله بازکنی فرنگی

توالت ایرانی یا توالت فرنگی؟

معایب و مزایای این دو نوع کاسه توالت:

توالت فرنگی

استفاده از کاسه توالت فرنگی باعث بروز بیماری های پوستی می گردد. چون افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این بیماری ها و عفونتها از شخصی به شخص دیگری منتقل خواهد شد. پس حتما روزی یک بار کاسه را ضد عفونی کنید.

قبل از کشیدن سیفون توالت فرنگی، در توالت فرنگی را حتما ببندید. چون میکروب های موجود در سطوح، با فشار آب، در فضا پخش می شوند.

توالت ایرانی

وقتی که شما از توالت ایرانی استفاده می کنید بالاجبار باید روی پاهایتان بنشینید، در واقع مقدار زیادی از وزن تان را روی سطح کوچکی از مفصل زانو قرار می دهید. تکیه گاه و نقطه فشار شما باعث بروز مشکلاتی جدی می شود و مفصل تخریب می گردد. پا درد، کمر درد و زانو درد از عوارض اینگونه نشستن هستند. اگر افرادی مسن در خانواده دارید حتما سعی نمایید از توالت فرنگی استفاده نمایید.

عباس آباد88549334
شرق تهران77031774
شمال تهران22612939
غرب تهران09124555123
جنوب تهران09199151746

چرا ما ؟

پشتیبانی عالی

تیم پشتیبانی جهت مشاوره تخصصی رایگان، 24 ساعته در خدمت شما است.

قیمت ارزان و رقابتی

قیمت تمامی خدمات ما بر مبنای نرخ اتحادیه حتی کمتر از آن بوده و قطعی می باشد.

20 سال تجربه

ما با 20 سال سابقه کار موفق، قادر به انجام هر نوع پروژه سنگین و حرفه ای هستیم.

Call Now Buttonتماس مستقیم