شماره تخلیه

شماره تخلیه چاه تهران

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای خدماتی در زمینه های تخلیه چاه حفر چاه تعمیرات چاه کهنه لوله بازکنی رفع نم و بازسازی داخلی در سطح تهران می باشد.  با هدف جلب رضایت مشتریان خود در حال فعالیت است. لازمه آن ارائه خدماتی مدرن متنوع ارزان و حرفه ای است.

خدمات و پشتیبانی شبانه روزی تخلیه چاه

سرویسکاران و گروه پشتیبانی به صورت شبانه روزی و تمام وقت بدون تعطیلی در آماده خدمت رسانی هستند. کافی است با دفاتر ما در سرتاسر تهران در تماس باشید تا از خدمات متنوع و گسترده ما بهره مند شوید. خدمت به شما افتخار ماست.

با شرکت های تخلیه چاه با ثبت رسمی کار کنید

توصیه ما به همه عزیزان با توجه به تجربه 15 ساله این است که همیشه هر کاری را از یک شرکت معتبر بخواهید. تا خدایی نکرده در صورت بروز مشکل و اختلاف نگرانی نداشته باشید. شرکت معتبر به خاطر یک کار با هر قیمتی هم که باشید از اعتبار و اصالت خود نمی گذرد و سعی می کند رضایت مشتری خود را جلب کند. در صورتی که متاسفانه اشخاصی در صنف ما هستند که به هیچ شرکتی وابسته نیستند. با شماره های اعتباری که به قصد کلاهبرداری و دزدی در کار ابتدا قیمت بسیار پایین اعلام می کنند تا کار را بگیرند. ولی در وسط کار یا دبه می کنند یا از کار می دزدند. تا جایی که چندین برابر یک شرکت معتبر هزینه درست می کنند. بعد از اتمام کار هم سیمکارت را دور می اندازند یا خاموش می کنند.

جهت تماس مستقیم با دفاتر ما روی شماره مورد نظر کلیک کنید.↓

شمال تهران22612939
شرق تهران77031774
مرکز تهران88549334
غرب تهران09124555123
جنوب تهران09199151746

خدمات ما شامل :

3- لایروبی چاه و سپتیک با نیروی انسانی و حمل با نیسان 10 بشکه

4- کفتراشی تراش دیواره چاه برای احیای منفذهای جذبی آب چاه توسط مقنی

5- تعمیرات تخصصی چاه های ریزشی و کول گذاری جهت جلوگیری از ریزش مجدد

6- حفاری حفر چاه آب ، فاضلاب ، ارت ، کانال ، منهول ، سپتینگ و مسیر لوله کشی

7- طوقه چینی و درب چاه تشخیص دقیق محل درب چاه و باز و بست درب چاه و طوقه چینی و کول گذاری چاه

8- چاه بازکنی رفع گرفتگی و تشخیص و رفع ترکیدگی و نم و بوی بد فاضلاب

9- پیدا کردن محل درب چاه فاضلاب با دستگاه

10 – در آوردن گوشی موبایل ، دسته کلید ، انگشتر ، فرچه و… داخل سیفون لوله فاضلاب – داخل توالت

11- تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های پیشرفته

12- تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس

شماره تخلیه چاه تهران

شماره تخلیه چاه تهران

شماره تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران

تخلیه چاه و سپتیک فاضلاب با تانکر 12000 و 6000 لیتری و انواع پمپ های کفکش تک فاز، سه فاز، آبکش، لجن کش، ارتفاع زن و لجن زن ویژه سپتیکی. کامیون های تخلیه چاه فاضلاب ما بنز 911 و بادسان هستتد. این کامیونها مجهز به تانکر بزرگ به ظرفیت اسمی 12 هزار لیتری هستند که ظرفیت واقعی 7 الی 8 هزار لیتری دارند. تانکر ها ما هم پمپ کف کش آب کش و هم لجن کش دارند. در ضمن می توانند به روش مکنده نیز چاه را خالی کنند.

انتخاب روش مناسب تخلیه چاه فاضلاب

انتخاب روش تخلیه بستگی به شرایط چاه و نظر شما دارد. بهترین و به صرفه ترین روش تخلیه، روش پمپ کف کش لجن کش است. هم 90 درصد حجم فاضلاب خالی می شود. هم سر و صدایی ندارد. در ضمن قیمت مناسبی هم دارد. کار در این روش از هر روش دیگری سریعتر خواهد بود. تانکر 7 الی 15 دقیقه ای بستگی به ارتفاع چاه و فاصله تانکر از چاه، پر خواهد شد.

از لوله کف شور چاه خالی نمی شود

سوال اینجا است که چطور می شه چاه را تخلیه کرد. بعضی به اشتباه فکر می کنند که می شه از دریچه بازدید و یا کفشور چاه را تخلیه کردن ولی باید بگویم که اینکار غیر ممکن است. بعضی از شرکتهای تخلیه چاه با فریب مردم ادعا می کنند که چاه را از کفشور تخلیه کردن. ظاهرا هم مشکل حل می شود ولی در اینگونه موارد چاه پر نبوده بلکه لوله گرفتگی داشته و با باز کردن مسیر و بعد هم با آوردن ماشین و فریب مردم ادعا می کنند که چاه را تخلیه کردن. برای تخلیه چاه با مکنده ساکشن حتما سر چاه باید به اندازه یک لوله 10 باز شود و برای تخلیه با پمپ کفکش هم 50 در 50 باید باز گردد.

­

تعمیرات تخصصی چاه های فاضلاب کهنه

تعمیر و باز یابی قدرت جذب چاه فاضلاب و احیای مجدد و نوسازی چاه بدون حفر چاه جدید و تغییر مسیر لوله کشی داخل ساختمان. اغلب شرکتها به علت نداشتن اکیپ های ویژه تعمیرات چاه از عملیاتی مثل تخلیه با لجن کش و یا لایروبی به عنوان تعمیر چاه نام می برند ولی در واقع این چنین نیست. لایروبی ، تخلیه با هر پمپی همه و همه جزئی از خالی کردن چاه است . حالا در تخلیه آب و لجن شل تخلیه می شود و در لایروبی لجن سفت ولی کاری روی احیای چاه صورت نمی گیرد. ***

­

شماره تخلیه چاه تهران

تخلیه مکانیزه چاه های فاضلاب توسط تانکر های بزرگ و کوچک مکنده ساکشن با کمترین تخریب درب چاه و بدون نیاز به لایروبی بشکه ای

تعمیرات تخصصی چاه های فاضلاب قدیمی که زود به زود پر می شوند. احیای چاه های فرسوده با انجام تخلیه چاه ، لایروبی نیسانی ، کفتراشی و تهزنی ، کول گذاری و طوقه چینی در زمان کوتاه .مشکل فرسودگی چاه فاضلاب بعد از گذشت چند سال به وجود می آید . البته زمان فرسودگی چاه به عواملی مثل جنس خاک منطقه ، حجم چاه و مقدار مصرف آب دارد. به فرض مثال در مناطقی مثل تهرانسر به دلیل شنی بودن خاک منطقه ، چاه ها جذب بالایی دارند ولی چون خاک منطقه سست است نمی توان بیش از حد چاه را بزرگ کرد.

شماره مقنی حفر چاه( مقنی چاه کن )

مقنی های حفاری چاه شرکت تهران پارسه با تجهیزات کامل و مدرن آمده حفر هر نوع چاه ( چاه جذبی فاضلاب ، چاه آب ، چاه ارت ، کانال و … ) در سطح شهر تهران می باشند.

­

کول گذاری چاه فاضلاب

کول بلوک سیمانی است که برای جلو گیری کردن از ریزش احتمالی چاه مورد استفاده قرار می گیرد . این کول ها نوع دارند . برای میله چاه از کول گرد حلقوی که قطری بین 60 الی 120 سانتیمتر دارد و ارتفاع آن 25 سانتیمتر است . یعنی هر 4 تا مول می شود یک متر . کول های انباری هم بیضی شکل است .

­

لوله بازکنی تهران

چاه بازکنی لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی چدنی ، پلیکا ، پلی اتیلن ، سیمانی مربوط به حمام ، آشپزخانه ، توالت فرنگی و سرویس ایرانی با دستگاه ژنراتور برقی و انواع فنر های فولادی و پمپ باد و رسوب کنی لوله های قدیمی و جرم و چربی گرفته

لوله بازکنی نیم ساعته فوری ارزان تضمینی در تمام نقاط شهر تهران توسط سرویسکاران لوله بازکنی که تمام وقت در محله شما هستند. ما به جای گسترش دفاتر خود در هر محله که بسیار پر هزینه است از سرویسکاران سیار در هر محله استفاده می کنیم یعنی برای هر محله از نزدیکترین دفتر سرویسکار سیار داریم. این سرویسکار ها در کمتر از نیم ساعت درب منازل شما عزیزان هستند تا هر گونه مشکل گرفتگی را برطرف نمایند.

چاه بازکنی فوری در تهران

جهت باز کردن گرفتگی فاضلاب اگر در اینترنت سرچ بفرمایید شماره های متنوعی برایتان به نمایش در خواهد آمد. ولی دقیق فرمایید، بیشتر این شماره ها مربوط به شرکت خاصی نیست. سرویس کار ها خود تبلیغات در اینترنت نموده اند. در دید اول شاید به نظر مهم نیاید. ولی تصور فرمایید هنگام باز کرد لوله مشکلی در محل به وجود بیاید. لوله سوراخ شود. اتفاقات بدتر از این که در این صورت سرویس کار خود پاسخگوی مشکل پیش آمده نخواهد بود. ولی اگر شما از یک شرکت تخصصی و بزرگ برای حل مشکل خود تقاضای سرویس کار نمایید، در این صورت هر گونه مشکل پیش آمده را پشتیبانی نموده و حل خواهد. اگر گرفتگی مربوط به پر بودن چاه باشد، شرکت به راحتی قادر به تخلیه و تعمیر تخصصی چاه است.

شرکت ما یعنی شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت معتبر و رسمی 524903 می باشد و آماده ارائه خدماتی تنوع و حرفه ای می باشد.

­

حفر چاه فاضلاب در تهران

اگر چاه ساختمان شما ریزش کرده. چاه فاضلا ساختمان خراب شده. زود به زود پر می شود. اگر ساختمان نو ساز نیاز به حفر چاه نو دارید. با متخصصین ما در تماس باشید. ما در مورد حجم استاندارد چاه شما را راهنمایی می کنیم. مناسب ترین محل برای حفر چاه را برایتان مشخص می کنیم. از همه مهم تر مقنی با تجربه با کلیه تجهیزات مورد نیاز برای حفر چاه را برایتان ارسال خواهیم کرد. در زمانی بسیار اندک و قیمتی مناسب، چاه فاضلاب ساختمان شما را با استاندارد های ساختمان سازی برایتان حفر می کنیم.

چند نکته کلیدی که قبل از حفر چاه باید به آن توجه کرد این است که:

اولا در کدام قسمت ساختمان باید چاه حفر شود؟ جواب این سوال بستگی به تعدد واحد های ساختمان و زیر بنای کار دارد. اگر قرار است یک چاه حفر کنیم باید ت حد امکان نزدیک رایزر های لوله های فاضلاب باشد. ضمن نباید نزدیک ستون ها و دیوار های ساختمان باشد . چون برای استحکام ساختمان در آیند خطر ساز خواهد بود.

دوما ، چقدر میله و چه حجم انباری حفر شود . میله چاه باید 8 الی 15 متر باشد . حجم انباری هم بستگی به نوع خخاک منطقه و تعداد واحدهای ساختمان دارد . در حالت استاندارد باید هر واحد 10 متر مکعب چاه داشته باشد.

 

 

شماره تخلیه چاه تهران, شماره لوله بازکنی تهران, شماره چاه بازکنی تهران, شماره تلفن شرکت تخلیه چاه, شماره دفتر تخلیه چاه در تهران،تلفن شماره مغازه تخلیه چاه لوله بازکنی, شماره تخلیه چاه نیاوران، خدمات تخلیه چاه لوله بازکنی اقدسیه، شماره تخلیه چاه با مکنده. شماره تخلیه چاه لوله بازکنی چاه بازکنی در شهر تهران, شماره تخلیه چاه در مناطق تهران, شماره تلفن مقنی چاه کن در تهران.

شرکت رسمی حفاری چاه در تهران, شماره شرکت معتبر و رسمی لوله بازکنی در تهران, تلفن شرکت تخلیه چاه در غرب شهر تهران, شماره تخلیه چاه تهران در سعادت آباد. تلفن کول فروشی کول گذاری, تلفن دفتر تخلیه فاضلاب در تهران, شماره نمایندگی حفر چاه در شمال تهران, شماره دفتر مرکزی حفاری چاه فاضلاب در غرب تهران. تلفن مقنی چاه کن با مجوز رسمی در مرکز تهران, تلفن شرکت حفاری چاه در شرق تهران.