تخلیه چاه آشپزخانه در تهران

تخلیه چاه فاضلاب آشپزخانه و لوله بازکنی لوله های کف شور ، زیر سینک ظرفشویی ، پشت لباسشویی و پشت ماشین ظرفشویی

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران پارسه ارائه کننده خدمات کلی تخلیه چاه و لوله بازکنی و حفاری چاه با تجهیزات کامل در اسرع وقت و با قیمت ارزان در تمامی مناطق 22 گانه تهران بزرگ.

بر خلاف تصور خیلی ها چاه آشپزخانه نسبت به چاه دستشویی و حمام زود پر می شود. علت اصلی پر شدن زود هنگام چاه های آشپزخانه نسبت به چاه های فاضلاب دستشویی و حمام این است که

  1. شستشوی ظروف چرب ، وجود تفاله و پس ماند های چرب غذاها در دیواره های چاه رسوب می کند و مانع جذب آب توسط دیوار چاه می شود.
  2. مقدار آب مصرفی آشپزخانه نسبت به جاهای دیگر بیشتر است، سینک ظرفشویی از یک طرف و لباسشویی و ظرفشویی از طرف دیگر باعث پر شدن چاه می شود.

آیا چاهی که به این روز افتاده و هر چند وقت یکبار بالا میزند دیگر قابل استفاده نیست؟

بعضی از شرکت های تخلیه چاه به خاطر نداشتن مقنی مخصوص چاه کهنه و ناقص بودن امکانات ، راحت ترین راه را حفر چاه جدید میدانند ولی ما همان چاه را برایتان باز سازی می کنیم که در این صورت شما با صرف هزینه کمی دوباره همان چاه قبلی را مثل روز اول تحویل خواهید گرفت و مجدد چاه به همان جذب چاه نو در خواهد آمد.

در مورد حفر چاه نو ، شما فقط هزینه حفر هر متر چاه را در نظر نگیرید. چون حفر چاه نو به غیر از هزینه حفر ، هزینه خاک برداری و همچنین لوله کشی و به هم زدن کف سازی را هم دارد . و اینکه شما حجم چاه قبلی را هم از دست می دهید.

شرکت ما چاه با کندن دیواره انباری چاه کهنه شم هم حجم آن را بیشتر می کند و هم دیواره لجن گرفته و رسوب چربی را کنده به خاک جدید با روزنه هایی مثل چاه نو می رسد و شما هزینه های که پرداخت می کنید بابت کندن به همراه حمل خاک است.

شماره های تماس : 22612939 – 77031774 – 88549334 – 09124555123

تخلیه چاه آشپزخانه در تهران

اولین قدم برای تخلیه کردن یک چاه این است که مطمین شویم چاه پر شده و مشکل پیش رو از پر و یا بالا بودن سطح آب چاه فاضلاب است . ما قبل از اقدام به برداشتن درب چاه ، برسی می کنیم تا ببینیم که شاید مشکل از گرفتگی لوله سر زانویی چاه باشد . خیلی از مواقع پیش آمده که با اسرار مشتری ما درب چاه را باز کرده ایم و چاه را خالی کرده ایم ولی مشکل همچنان پا برجاست و باید لوله فنر زده شود.

باز کردن درب چاه با هیلتی ، برداشتن و کندن طوقه چاه و چیدن مجدد طوقه کار گذاشتن گلدانی به سر چاه ، لوله کشی سر چاه و بستن درب چاه . در صورت نیاز کار گذاشتن دریچه سیمانی یا چدنی برای تخلیه آسان در دفعات بعدی.

تخلیه چاه آشپزخانه

تخلیه چاه آشپزخانه

روش تخلیه چاه آشپزخانه

برای تخلیه چاه باید ایتدا محل چاه پیدا شود. بعد تصمیم بگیریم که چاه را به چه روشی می خواهیم تخلیه کنیم. اگر قرار است با تانکر مکنده تخلیه را انجام دهیم نیازی به برداشتن و گشاد کردن بیش از حد درب چاه نیست ، به اندازه لوله 10 باز شود کفایت می کند. برای تخلیه با پمپ کفکش باید درب چاه به اندازه دایره ای به قطر 50 سانتیمتر از شود تا پمپ درون چاه رفته عمل تخلیه را انجام دهد. اما اگر قرار شد بعد از تخلیه با تانکر ، لایروبی یا کف تراشی انجام دهید در اینصورت باید کل طوقه چینی سر چاه برداشته شود تا مقنی و همچنین بشکه های بالابر بتواند از آن عبور کند.

تخلیه چاه آشپزخانه با پمپ کفکش آبکش

تانکر ها برای تخلیه از نوع تانکر های بزرگ یا به اصطلاح 12 هزار تایی هستند و پمپ مورد استفاده نیز پمپ کفکش آبکش که به برق شهری تک فاز وصل می شود . البته اگر لجن های چاه سفت باشد و یا شیلنگ مورد استفاده در تخلیه طولانی باشد بهتر بگویم فاصله جایی که تانکر می ایستد تا دم چاه طولانی باشد و یا اینکه چاه در طبقات منفی باشد و ارتفاع زیاد شود دیگر این پمپ آبکش کارایی چندانی نخواهد داشت و باید از پمپ لجن کش استفاده کنیم. برای تخلیه کردن چاه آشپز خانه سعی کنید از تانکر لجن کش و یا ساکشن استفاده کنید . بر خلاف تصور همگانی مبنی بر این که چاه توالت و حمام لجن بیشتری از چاه آشپزخانه دارد باید بگویم که در واقعیت کاملا بر عکس است و چاه آشپز خانه به دلیل داشتن چربی خیای زود تر از چاه توالت خراب می شود و چربی و لجن بیشتر در آن جمع می شود و حتی لوله آشپز خانه هم نسبت به لوله حمام و توالت خیلی زود به زود می گیرد و مملو از چربی و لجن می شود در حالی که لوله های توالت و حمام لجنی ندارند .

تخلیه چاه آشپزخانه با پمپ لجنکش

در این نوع تخلیه هم تانکر بزرگ ولی پمپ از نوع کفکش که با برق سه فاز کار می کند و قدرت مکش بالایی دارد و می تواند لجنهای روان و شل را به راحتی مکش نماید. توصیه ما این است که در صورت امکان حتما از پمپ لجن کش استفاده نمایید چون با تخلیه فاضلاب توسط این پمپ ، مدت پر شدن چاه به تعویق خواهد افتاد.

چاه هایی که زود به زود پر می شوند را حتما تعمیر نمایید چون این وضعیت بسیار خطرناک است و موجب ریزش کردن میله و انباری چاه می شود . آبی که زیر طوقه چاه جمع می شود به مرور خاک ها را شسته و طوقه یک دفعه فرو خواهد ریخت و می تواند عواقب جبران ناپذیری به بار بیاورد .

باز کردن گرفتگی لوله های آشپز خانه

لوله های آشپزخانه هم مثل چاه آن بعلت وجود چربی در فاضلاب آشپزخانه زودتر از لوله های حمام و توالت گرفته و دیواره آن رسوب می بندد.

لوله های فاضلاب آشپزخانه به دلیل شستشوی ظروف چرب و ریخته شدن مستقیم چربی درون لوله به شدت دچار گرفتگی می شود . لوله های آشپزخانه به نسبت لوله توالت و حمام خیلی بیشتر دچار گرفتگی می شود . اولا چون سایز لوله آشپزخانه کم است و لوله 6 است در حالی که لوله توالت 10 است از طرفی همین چربی به شدت گرفتگی را افزایش می دهد . به جرات می توان گفت اصلی ترین علت گرفتگی لوله های آشپزخانه همین چربی است .

از نشانه های کیپ بود لوله فاضلاب آشپزخانه این است که

  1. وقتی در سینک آب می ریزید،به سختی و کندی آب پایین رفته و یا تخلیه نمی شود .
  2. هنگام شستن ظرف و…از بغل خرطومی درون دیوار آب پس میزند.
  3. شایعترین نوع این است که هنگام استفاده از سینک یا کار کردن لباسشویی و ظرفشویی، آب از کف شور آشپزخانه بالا می آید
  4. در هنگام کار کردن لباسشویی آب از بغل لوله لباسشویی بیرون می ریزد
  5. در تخلیه کار کردن لباسشویی ، آب درون لگن سینک جمع می شود
  6. در هنگام شستن کف آشپزخانه ، آب از کف شور پایین نمی رود
  7. در هنگام شستن ظروف یا کار کردن لباسشویی ، بوی گند فاضلاب فضای آشپزخانه را پر می کند.
  8. سوسک های ریز و درشت در آشپزخانه دیده می شود.

لایروبی چاه آشپزخانه با نیسان

بسیاری از موارد بعد از تخلیه چاه با تانکر و پمپ کفکش ، مقداری لجن و آشغال سفت شده در کف چاه و ته انباری باقی می ماند که هم حجمی از فضای چاه را اشغال کرده و هم مانند یک عایق مانع از جذب شدن آب چاه به درون خاک خواهد شد. پس بعد از تخلیه کردن آب و لجن شل درون چاه ، باید مقنی با تجهیزات کامل ایمنی و با پشتیبانی اکیپ ویژه لایروبی کار به درون چاه فرستاده شود.

مقنی درون چاه، لجن ها و چربی های سفت شده را با سطل و بالابر به بیرون بدهد .

لجنهای بیرون آمده توسط نیروی انسانی بر نیسان 10 بشکه ای بارگیری می شود و به بیرون شهر منتقل می شود. لازم بذکر است یادآور شوم که لایروبی هم مانند تخلیه با تانکر جزو تخلیه و خالی کردن چاه است و تعمیرات چاه حساب نمی شود . مثالی بزنم، اگر شما چاه را با تانکر لجن کش خالی کردید و ۶ ماه بعد مجدد پر شد ، این بار با تانکر خالی کند و لایروبی هم انجام دهید نهایتا یک سال کار خواهد کرد نه مثل روز اول ۱۰ سال. برای باز یابی عمر چاه به بالای ۱۰ سال باید چاه تعمیر شود یعنی تهرانی کفتراشی گردد تا مجدد بالای ۱۰ سال پر نشود و کار کند.***

کفتراشی و ته زنی چاه آشپزخانه

برای باز یافت و احیای مجدد چاهی که قدرت جذب آب را از دست داده و زود به زود پر می شود، باید دیواره چاه تراش بخورد تا لجن و چربی که در آن نفوذ و رسوب کرده، کنده شود. این رسوبات مانند یک لایه عایق عمل کرده ، به شدت قدرت جذب آب چاه را کاهش می دهند.

مناطق تحت پوشش شرکت تهران پارسه

تخلیه فاضلاب آشپزخانه شمال تهران

تخلیه چاه آشپزخانه در شمال تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در شمیرانات , تخلیه چاه آشپزخانه در منطقه یک تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در  نیاوران , تخلیه چاه آشپزخانه در فرمانیه  ,  قیطریه , ولیعصر , تخلیه چاه آشپزخانه با تانکر بزرگ در تجریش , تخلیه چاه آشپزخانه با دستگاه در دربند اسدالهی , چاه بازکنی شهرک غرب , لوله بازکنی سعادت آباد , حفاری چاه در خیابان پاسداران , تعمیرات فرنگی در شریعتی , چطوری گرفتگی سینک آشپزخانه را باز کنم منطقه اقدسیه , چرا هر چند وقت یکبار لوله آشپزخانه می گیره در بلوار ازتش ,لوله بازکنی در آجودانیه  , چاه بازکنی سمت اراج ,تخلیه چاه آشپزخانه در زعفرانیه  , خالی کردن چاه آشپزخونه با تانکر در ولنجک , تانکر تخلیه چاه آشپزخانه مقدس اردبیلی , باز کردن چاه کف آشپزخانه سمت اوین درکه, گرفتگی چاه اشپزخانه حومه میرداماد , برداشتن طوقه چاه و چیدن طوقه چاه سمت ظفر وحید دستگردی , کول گذاری به چاه فاضلاب آشپز خانه سمت لویزان ,چاه آشپزخانه را چطوری تخلیه کنیم در شیان , روش های باز کردن چاه آشپزخانه در پل رومی , تخلیه و لایروبی چاه آشپز خانه صنعتی در بلوار کاوه, لایروبی سپتیک آشپز خانه در دیباجی شمالی جنوبی , لجن کشی و تمیز کردن منهول و سپتیک و چا فاضلاب آشپزخانه در  بلوار صبا تهران 

اسلاید دو

تخلیه چاه آشپزخانه در شمال تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در شرق تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در مرکز تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در غرب تهران , تخلیه چاه آشپزخانه در جنوب تهران ,  در ولیعصر ,  تانکر بزرگ ,  شهرک غرب , سعادت آباد , پاسداران , شریعتی , فرمانیه , قیطریه , چطوری گرفتگی سینک آشپزخانه را باز کنم , چرا هر چند وقت یکبار لوله آشپزخانه می گیره ,لوله بازکنی در نیروی هوایی , چاه بازکنی سمت پیروزی ,تخلیه چاه آشپزخانه در سردار جنگل عدل , خالی کردن چاه آشپزخونه با تانکر , تانکر تخلیه چاه آشپزخانه , باز کردن چاه کف آشپزخانه , گرفتگی چاه اشپزخانه , برداشتن طوقه چاه و چیدن طوقه چاه , کول گذاری به چاه فاضلاب آشپز خانه,چاه آشپزخانه را چطوری تخلیه کنیم , روش های باز کردن چاه آشپزخانه , تخلیه و لایروبی چاه آشپز خانه صنعتی , لایروبی سپتیک آشپز خانه , لجن کشی و تمیز کردن منهول و سپتیک و چا فاضلاب آشپزخانه در تهران