تخلیه چاه فاضلاب نیروی هوایی
جهت کسب اطلاعات و مشاوره تخصصی رایگان با دفاتر ما در تهران در تماس باشید. جمعه و روز های تعطیل هم باز هستیم و سرویس ارائه می کنیم.
تخلیه سبتیک و چاه فاضلاب سمت نیروی هوایی تهران فوری
انجام کلیه امور مربوط به تخلیه چاه نیروی هوایی از صفر تا صد در یک روز انجام می گیرد. تشخیص محل قرار گرفتن چاه، باز کردن درب چاه با هیلتی، بستن و گرفتن مجدد درب چاه بعد از اتمام کار توسط خود شرکت صورت می گیرد.
نشانه های پر بودن چاه فاضلاب
۱- بالا آمدن فاضلاب از کفشور پارکینگ یا زیر زمین یکی از علامت های پر بودن چاه است. روز های اول بیشتر هنگام غروب که مصرف بالا است، فاضلاب بالا میزند و مجدد پس از مدتی فروکش می کند.
۲- افزایش حشرات موزی در اطراف چاه فاضلاب و محوطه اطراف چاه فاضلاب از علل بالا بودن سطح آب چاه است.
۳- افزایش بوی نا مطبوع فاضلاب که اخیراً شدیدتر هم شده و افزایش شدت بو در هنگام بارندگی و ساعات اوج مصرف آب در ساختمان.
البته باید بدانیم که همیشه این نشانه دلیل بر پر بودن چاه نیست مثلا احتمال دارد که لوله فاضلاب از سر چاه کیپ شده و آب بالا میزند و یا لوله ونت آسیب دیده و بوی فاضلاب در ساختمان می پیچد.
تانکر بزرگ لجن کش تخلیه چاه در نیروی هوایی
شرکت ما دارای تانکر های بزرگ و کوچک است که با انواع پمپ های کف کش تخلیه چاه نیروی هوایی را انجام می دهند. پمپ های کف کش آب کش، لجن کش، ارتفاع زن و پمپ بزرگ لجن کش مخصوص سبتیک بر روی تمامی تانکر های ما مستقر هستند.
تخلیه مکانیزه چاه و سپتیک در منطقه نیروی هوایی
خالی کردن فاضلاب با تانکر های مکنده با قدرت مکش بسیار بالا جهت تخلیه چاه نیروی هوایی و لایروبی مکانیزه با صرف کمترین زمان و هزینه. مکنده زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نتوانیم و یا نخواهیم درب چاه را به اندازه ای که پمپ رد شود باز و گشاد کنیم و یا امکان قطع کردن آب مصرفی ساختمان برای لایروبی توسط مقنی نباشد و یا کمبود زمان برای لایروبی داشته باشیم. در کل مکنده هم کار تخلیه و هم کار لایروبی را بصورت مکانیزه انجام می دهد . هرچند مکنده برای تخلیه چاه مقرون به صرفه نیست اما برای لایروبی چاه بسیار مناسب و ارزان است.
تخلیه چاه نیروی هوایی
لایروبی چاه سبتیک و چربی گیر
لایروبی چاه و سبتیک توسط اکیپ مخصوص لایروبی با مقنی های ماهر و باتجربه اقدام به تمیز کردن لجن های سفت می کنند. لجن ها بعد از بیرون آمدن از چاه، درون بشکه های 120 لیتری پشت نیسان های بار گیری می شوند و به بیرون شهر منتقل می گردد.
کف تراشی و تعمیرات چاه
ما برای تعمیر چاه های که بصورت مکرر و در زمان کوتاه پر می شود راه حل های متنوعی ارائه می کنیم.
راه حل اول: کف تراشی و تهزنی است که در این روش مقنی و تیم ماهر، ضمن تراش دادن چربی و لجن که در دیواره انباری چاه رسوب بسته و مانع جذب آب توسط دیواره چاه می شود، حجم آن ر نیز بزرگ تر می کنند. با این روش چاه تعمیر و احیا می خواهد شد. نخاله حاصل را با نیسان و خاور کمپرسی از محل تخلیه می کنند. این پروسه بیش از دو سه روز زمان نمی برد.
راه حل دوم: حفر چاه جذبی جدید و لوله کشی به سر چاه نو می باشد. این روش برای ما ساده ترین روش است ولی زیاد توصیه نمی شود. چون زیر ساختمان با حفر چاه جدید خالی تر خواهد شد.
راه حل سوم: حفر چاه جدید و وصل کردن چاه قدیمی به جدید که در این روش چاه اول نقش چربی و لجن گیر و چاه جدید نقش چاه جذبی را دارد و سر ریز چاه قدیمی پس از ته نشین شدن آشغال و لجن در چاه جدید ریخته و جذب می شود که آب صاف است.
راه حل چهارم: کار گذاشتن دریچه چدنی سر چاه و تخلیه آن بعد از هر بار پر شدن است. این روش بسیار خطرناک است. وقتی چاه به صورت متوالی پر و خالی می شود احتمال ریزش میله و زیر طوقه بالا خواهد بود.
روش پیشنهادی ما کف تراشی و احیای همان چاه قبلی است. چون هم زمان کمتری می برد و هم به نسبت حجمی که حاصل می شود با در نظر گرفتن خاکبرداری و لوله کشی خیلی به صرفه تر از بقیه روش ها است.