لوله بازکنی شریعتی

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 در خیابان شریعتی

  لوله بازکنی شریعتی>> شرکت تهران پارسه یکی از معتبر ترین شرکت های خدماتی در تهران است. هدف گروه بزرگ تهران پارسه ارائه خدمات به روز و تضمینی جهت کسب رضایت مشتری است.

کسب اطلاعات تخصصی و مشاوره رایگان = تماس با ما

09124555123

22612939

با مدیریت بداغی

خدمات شبانه روزی در هفت روز هفته

 لوله بازکنی فنر زنی شریعتی فوری شبانه روزی

گرفتگی در مسیر خروجی فاضلاب یکی از رایج ترین مشکلات لوله های فاضلاب است که برای هر لوله در هر ساختمانی ممکن است پیش بیاید. برخی برای باز کردن این گرفتگی، خودشان دست به کار می شوند که در 80 در صد مواقع ناموفق هستند. تنها زمان را هدر می دهند، محیط را کثیف کرده و برای خرید محلول ها هزینه را هدر می دهند. در نهایت هم نمی توانند لوله را باز کنند.

اتخاذ بهترین تصمیم در گرفتگی فاضلاب

راه عقلانی و اصولی این است که از یک شرکت معتبر در خواست سرویس کار لوله بازکنی نمایید تا در کمتر از نیم ساعت درب منزل شما باشد و با ابزار های مناسب و به صورت اساسی مشکل را حل نماید. ما در کل مناطق تهران، سرویس کار های ماهر، با تجربه و آماده داریم. سرویسکار لوله بازکنی شریعتی ما در اسرع وقت هر گونه مشکل گرفتگی در لوله های فاضلاب را بر طرف نمایند.

باز کردن لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی با دستگاه های مدرن و ویژه و سرویسکار های لوله بازکنی ماهر و با تجربه بصورت شبانه روزی انجام می گیرد.

فنر زن در خیابان شریعتی

یکی از بهترین و رایج ترین روشهای لوله بازکنی استفاده از فنر های لوله باز کنی و دستگاه ژنراتور برقی است. چون در این روش، فنر درون لوله به صورت دورانی حرکت می کند. حرکت چرخشی، هر گونه گرفتگی و مانع را از بین می برد. با فنرزنی و به همراه رفع گرفتگی، مسیر نیز تمیز خواهد شد. انتخاب قطر فنر به نوع لوله بستگی دارد. نمی توان از فنر های خیلی قطور برای باز کردن لوله هایی مانند آشپز خانه که غالبا سایز 63 هستند استفاده کرد. از طرفی فنر های باریک نمی توانند لوله های بین منهولی سایز 150 به بالا را باز کنند و به علت نازکی و نرمی از محل گرفتگی برگشته و تاب بر می دارند.

انواع فنر لوله بازکنی در شریعتی

ما در روش فنر زنی ابتدا از یک فنر 6 متری استفاده می کنیم. این نوع فنر 90% از گرفتگیها را بر طرف می کند. اگر فنر به مسیر گرفتگی نرسید، فنر بعدی 12 عدی 20 الی 30 متری است. حال اگر فنر درون لوله نرود، باید سراغ پمپ باد برویم. جس فنر فقط فولادی است. اصطلاحاتی مانند: الماس، فنر تراش، خشاب و سه نظام کلاهبرداری است. مواظب افراد کلاهبردار باشید.

لوله بازکنی شریعتی

لوله بازکنی شریعتی

چاه بازکنی رفع گرفتگی لوله سمت خیابان شریعتی

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمانی مانند لوله فاضلاب آشپزخانه از قبیل سینک ظرفشویی، کفشور، لوله پشت لباسشویی، لوله های فاضلاب سرویس ایرنی و سرویس فرنگی، حمام، پشت بام.

اجسام درون لوله فاضلاب را در می آوریم

انبر های مخصوصی جهت بیرون کشیدن اجسام از لوله داریم. اگر شی قیمتی مانند انگشتر گوشواره یا هر جسم دیگری داخل لوله افتاد به هیچ وجه دکمه فلاشتانک را نزنید تا از شترگلویی رد نشود. ما سریع آن را برایتان خارج خواهیم کرد. یادمان باشد هر جسمی که درون شتر گلویی فاضلاب می افتد باید خارج شود. حال چه با ارزش باشد یا بی ارزش. چون اگر خود ان جسم هم باعث گرفتگی لوله نشود، به مرور زمان آشغال و مو و پرز را پشت خود جمع می کند و لوله را می بند. با فنرزنی، فقط به صورت موقتی جسم جابجا و لوله باز می شود. ولی نه رد می شود نه بیرون می آید باید با انبر از لوله خارج گردد.

باز کردن لوله وان داخل حمام

لوله های وان حمام اگر بگیرد به سختی باز می شود. چون کفشور آن زیر خروجی وان نیست و با لوله خرطومی به کفشور وصل است و نمی توان به هیچ وجه از فنر برای باز کردن آن استفاده کرد ولی ما با روشهای خاصی آن را برایتان باز می کنیم.

­

شعب تهران پارسه در تهران

شریعتی پاسداران22612939
مرکز تهران88549334
شرق تهران77031774
شمال تهران22612939
غرب تهران09124555123

تخلیه چاه فاضلاب سمت شریعتی تهران

تشخیص دقیق محل درب چاه و باز کردن درب چاه. خالی کردن آب و لجن چاه فاضلاب را با تانکر های بزرگ انجام می دهیم. این کامیونها، مجهز به پمپ های کف کش آب کش و لجن کش هستند. ضمن اینکه دستگاه قدرتمند مکنده نیز دارند. در نهایت درب چاه را برایتان می بندیم.

لایروبی چاه لجن کشی چاه در شریعتی پاسداران

تخلیه سپتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی چاه سپتیک توسط نیروی انسانی است. بعد از اتمام کار تخلیه با پمپ، لجن های سفت کف چاه می ماند. این لجنها را پمپ قادر به مکش نیست. باید برای لایروبی چاه، مقنی درون چاه برود. پس باید درب چاه گشاد تر شود. لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی مجرب و مقنی ماهر و نیسان های 10 بشکه ای جهت افزایش کارایی چاه صورت می گیرد. برای امنیت جان مقنی و تخلیه گاز چاه، تجهیزات ایمنی کامل و پمپ تخلیه هوا دم کش، استفاده می کنیم. مقنی نیز لجن های سفت را با سطل بالا می فرستد. اکیپ بالای چاه، لجن ها را با بشکه به بیرون شهر منتقل کنند.

­کف تراشی و تعمیر اساسی چاه قدیمی برای اینکه چاه تا 10 سال پر نشود

ما بزرگترین شرکت در زمینه بازسازی احیا و نوسازی چاه فاضلاب قدیمی هستیم. ما سالانه بیش از 60 چاه قدیمی را در تهران احیا می کنیم. کف تراشی و تهزنی چاه فاضلاب، بعد از تخلیه و لایروبی چاه انجام می شود. این عملیات جهت نوسازی چاه فرسوده و افزایش حجم چاه و همچنین باز کردن منفذ های جذبی خاک چاه انجام می گیرد. این کار توسط مقنی های بسیار خبره و نیروی انسانی با تجهیزات ایمنی مجهز صورت می گیرد. خاک و نخاله درآمده از چاه با خاور کمپرسی کفه استاندار تخت به بیرون شهر منتقل می شود.

حفر چاه سمت شریعتی

حفاری انواع چاه های جذبی فاضلاب، آب، ارت، شمع و کانال با ارزانترین قیمت توسط مقنی های ماهر. اجرای میله چاه، حفر انباری مخزن ته چاهرا انجام می دهیم. کول گذاری به میله و انباری چاه، طوقه چینی سر چاه به همراه کار گذاشتن گلدانی چاه نیز کار ما است. ما چاه فاضلاب جذبی ساختمان شما را در کمتر از یک هفته حفر می کنیم.

تشخیص ترکیدگی لوله شریعتی

متخصصین تشخیص کار ماهر ما با دستگاه های دیجیتالی دقیق آماده هر گونه تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب هستند. مهارت لازم جهت کنده کاری تعمیر لوله معیوب، گچ کاری، نقاشی، کاشی، سرامیک، موزاییک کاری و کف سازی و عایقکاری را هم دارند. وجود نم و رطوبت که باعث تغییر رنگ گچ دیوار می شود. همچنین باعث زنگ زدگی و پوسیدگی چارچوبهای درب ها می شود. اگر به موقع اقدام نشود، گچ دیوار و سقف تبله خواهد کرد. پس در همان روزهای اول که متوجه کوچکترین نم و چکه شدید، از یک متخصص تشخیص کار ماهر کمک بخواهید. تشخیص کار با دستگاه تشخیص دیجیتالی علت و محل دقیق ترکیدگی را بدون تخریب پیدا خواهد کرد. سپس اقدام به تعمیر لوله معیوب می کند. چون در صورت تاخیر، خسارت و خرابی بیشتر خواهد شد.

تعمیرات تخصصی کاسه توالتهای فرنگی در شریعتی

انجام کلیه امور مربوط به کاسه های فرنگی توسط خبره ترین و با تجربه ترین سرویسکاران ویژه ای کار بدون ایجاد کوچکترین آسیب به کاسه.

خدماتی از قبیل:

  1. نصب و تعویض کاسه نو
  2. رفع گرفتگی کاسه و لوله زیر آن با روشهای نوین
  3. تنظیم و سرویس کامل سیفون توالت فرنگی
  4. تعویض قطعات داخلی سیفون توالت فرنگی
  5. تبدیل کاسه توالت های ایرانی به فرنگی، فرنگی به ایرانی با حداقل تخریب
  6. نصب کاسه توالتهای سیار فرنگی بر روی توالت ایرانی
تعمیرات فرنگی در شریعتی

تعمیرات فرنگی در شریعتی

لزوم سرویس دوره ای کاسه توالت فرنگی در شریعتی

آیا می دانید کاسه توالت های فرنگی باید سالی یکبار بازدید و سرویس شود. عدم سرویس دوره ای این کاسه ها ممکن است باعث هدر رفتن آب شرب شهری، پر شدن زود هنگام چاه فاضلاب و همچنین افزایش بیش از حد قبض آب شود. تصور کنید شناور توالت فرنگی معیوب باشد. در اینصورت مثل این است که یکی از شیر های آب واحد را باز کرده اید و به صورت شبانه روزی درون فاضلاب می ریزد.

فلوتر شناوری کاسه فرنگی

یکی از حساس ترین قطعات این کاسه ها فلوتر یا همان شناور که پر کن مخزن نیز نام دارد است که دو نوع خرابی دارد.

نوع اول: پر نشدن مخزن آب. یا دیر پر شدن آن. این عیب باعث گرفتگی فاضلاب می شود. اگر بعد از زدن دکمه فلاشتانک توالت فرنگی به مدت طولانی صدای فیس فیس آب می آید، از نشانه های خرابی فلوتر است.

نوع دوم: قطع نشدن آب مخزن است. شناور بعد از پر شدن مخزن، آب را قطع نمی کند. در این حالت، مدام آب درون فاضلاب می ریزد. نقش فلوتر پر کردن مخزن تا یک حد مشخص و استاندارد است. بعضی مواقع شناور نمی تواند آب را قطع کند. بصورت دائمی آب شهری به فاضلاب می رود. خرابی نوع دوم چاه فاضلاب را پر می کند. قبض آب خیلی زیاد تر از حد معمول می آید.

خدمات چاه در شریعتی

لوله بازکنی شریعتی

لوله بازکنی شریعتی فوری, لوله بازکنی شریعتی در پاسداران, لوله بازکنی شریعتی در خیابان دولت, لوله بازکنی شریعتی در صدر. شماره لوله بازکنی شریعتی در قلهک, لوله بازکنی شریعتی سمت دروس. دفتر لوله بازکنی شریعتی حوالی یخچال, لوله بازکنی شریعتی نزدیک میرداماد, لوله بازکنی شریعتی در ظفر وحید دستگردی, تخلیه چاه پل رومی.  تشخیص ترکیدگی لوله سمت شریعتی تهران با دستگاه تشخیص دیجیتالی دقیق.

لکه گیری و نقاشی کلی و جزیی, مغازه چاه بازکن حرفه ای سمت شریعتی پاسداران تهران, لوله بازکنی شریعتی در چهارراه قصر. شرکت لوله بازکنی شریعتی سمت تقاطع طالقانی, شماره دفتر لوله باز کنی در شریعتی تهران. چاه باز کن در شهر تهران, لوله باز کنی فوری ارزان تهران.  

چاه بازکنی شریعتی

لوله بازکنی شریعتی فوری, چاه باز کنی در پاسداران, چاه باکنی در خیابان دولت, چاه واکنی در پل رومی, تخلیه چاه در قلهک. تعمیر توالت فرنگی سمت دروس, حفاری چاه فاضلاب حوالی یخچال. تعمیر سیفون توالت فرنگی نزدیک میرداماد, شماره تاسیساتی در ظفر وحید دستگردی, تخلیه چاه پل رومی. تشخیص ترکیدگی لوله سمت شریعتی تهران با دستگاه تشخیص دیجیتالی دقیق.

تخلیه چاه شریعتی

تخلیه چاه شریعتی فوری, تخلیه چاه در پاسداران, تخلیه چاه در خیابان دولت, تخلیه چاه در پل رومی, حفر چاه در قلهک. تعمیر توالت فرنگی سمت دروس, تخلیه چاه فاضلاب حوالی یخچال. تعمیر سیفون توالت فرنگی نزدیک میرداماد, شماره تاسیساتی در ظفر وحید دستگردی, فنر زن در پل رومی.  رفع ترکیدگی لوله سمت شریعتی تهران با دستگاه تشخیص دیجیتالی دقیق.