تخلیه چاه عباس آباد

شرکت تخلیه چاه لوله بازکنی پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 ارائه کننده خدمات تخصصی و حرفه ای

  • 88549334

    تخلیه چاه و لوله بازکنی عباس آباد

  • 22612939

    تخلیه چاه و لوله بازکنی شمال تهران

  • 77031774

    تخلیه چاه و لوله بازکنی شرق تهران

  • 09124555123

    تخلیه چاه و لوله بازکنی غرب تهران

خدمات شرکت تخلیه چاه لوله بازکنی تهران پاسه

1 – لوله بازکنی چاه بازکنی و رفع گرفتگی های فاضلاب

2 – تخلیه چاه با تانکر های آب کش لجن کش تانکر بزرگ

3 – تخلیه چاه با تانکر بزرگ ساکشن مکنده و لایروبی مکانیزه

4 – لایروبی توسط مقنی و نیسان و بشکه

5 – کف تراشی ته زنی و تعمیرات تخصصی چاه های فرسود و احیای چاه

6 – تعمیرات چاه ریزشی و کول گذاری چاه 

7 – حفر چاه نو فاضلاب به همراه طوقه چینی

8 – تشخیص ترکیدگی رفع نم و لوله کشی

تخلیه چاه و سبتیک

لوله بازکنی چاه بازکنی

حفاری چاه فاضلاب

تعمیرات تخصصی چاه ریزشی

برای تماس مستقیم روی شماره مورد نظر کلیک نمایید.

09124555123

88549334

2261299

77031774

تخلیه چاه فاضلاب در عباس آباد بهشتی

شرکت پگاه تهران پارسه جام یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکتهای خدماتی با ثبت رسمی و بیمه در تهران می باشد. بیش از 15 سال سابقه درخشان کاری باز هم با تجهیز امکانات خود و بکار گیری نیروی های مجرب و مورد اعتماد آماده است در خدمت همشهریان عزیز تهرانی باشد.

جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت تماس مستقیم روی شماره کلیک کنید

0912455512388549334

تخلیه چاه در عباس اباد

تخلیه چاه در عباس اباد

­

مراحل تخلیه چاه در عباس آباد

لازمه خالی کردن چاه فاضلاب اطمینان از پر بودن چاه است. یعنی گرفتگی لوله از سر چاه را با پر بودن آن اشتباه نگیریم. ما در این زمینه در کنار شما هستیم تا راهنمایتان کنیم. مراحل تخلیه چاه عباس آباد عبارت است از:

1- پیدا کردن و تعیین محل دقیق چاه در ساختمان

2- باز کردن و تخریب بتن سر چاه با چکش تخریب

3- تخلیه چاه عباس آباد با تانکر بزرگ لجن کشی

4- در صورت نیاز، لایروبی و کف تراشی جهت احیا و تعمیر چاه

5- بست مجدد درب چاه و طوقه چینی

تخلیه چاه در محدوده عباس آباد

خالی کردن آب و لجن چاه با تانکر های بزرگ 911 و بادسان با استفاده از پمپ های سه فاز و تکفاز قوی ارتفاع زن. ما درب چاه را برایتان باز کرده، چاه را تخلیه می کنیم و مجدد درب چاه را برایتان می بندیم. بدون کوچکترین آلودگی و کثیف کاری در کوتاهترین زمان.

قیمت تمامی کار های ما جهت تخلیه چاه طبق نرخ نامه اتحادیه می باشد.

پیدا کردن محل چاه

بیشتر مشتریان ما خبر دقیقی از محل چاه خود در ساختمان ندارند و نگران این موضوع هستند. اصلا جای نگرانی نیست ما افراد زبده ای در این زمینه داریم که با تجربه بالای خود و دستگاه های خاصی با حداقل تخریب محل چاه را پیدا خواهند نمود. نیازی به تخریب کامل و کنده کاری کل مسیر لوله فاضلاب نیست. در بیشتر موارد با اختلاف نیم متر درب چاه تشخیص داده می شود.

باز کردن و تخریب بتن سر چاه فاضلاب در عباس آباد

توصیه اکید ما این است به هیچ عنوان از کارگر ساده میدان برای باز کردن درب چه استفاده نکنید. بیشتر چاه های فاضلاب با گذر زمان ریزش می کنند و سطح بزرگی زیر کف سازی ساختمان خالی می شود. کافی است یک ضربه کلنگ یا کمپرسور با آن برخورد کند تا کل چاه فرو بریزد و کارگر درون چاه سقوط کنید. ما برای باز کردن درب چاه از افراد متبحر کمک می گیریم تا قبل از اقدام به تخریب کلیه مسائل ایمنی را برسی کند و سپس اقدام به تخریب نماید.

مقدار مورد نیاز باز شدن درب چاه بستگی به روش تخلیه دارد. برای تخلیه با تانکر مکنده کافی است به اندازه 10 سانت باز شود ولی رای تخلیه با پمپ، باید 40 سانت درب چاه باز باشد تا پمپ کف چاه فرستاده شود. برای لایروبی و کف تراشی هم باید کل طوقه چینی چاه برداشته شود.

تخلیه چاه با تانکر آب کش لجن کش و مکنده سمت عباس آباد

سوال بیشتر مشتریان ما قبل از تخلیه کردن چاه این است که با چه روشی چاه را تخلیه نمایند که هم سریع باشد ارزان و به صرفه نیز باشد. بهترین و رایج ترین روش جهت تخلیه کردن چاه استفاده از کامیون های تانکر بزرگ با پمپ کفکش لجن کشی است که بخاطر زمان کوتاه برای تخلیه قیمت ارزان نداشتن آلودگی نداشتن هیچ گونه سر و صدا و از همه بالاتر خالی شدن بیشتر از 90 درصد فاضلاب چاه این روش را بهترین و به صرفه ترین روشهای تخلیه قرار داده است. البته لازمه تخلیه با پمپ کف کش لجن کش این است که درب چاه باید به اندازه 40 سانتی متر باز باشد تا بتوانیم پمپ را با طناب به کف چاه بفرستیم. اگر درب چاه شما دریچه چدنی یا سیمانی دارد نیاز به کار اضافی نیست ولی اگر درب چاه شما با سیمان و آجر بسته شده ما توسط هیلتی و نفرات ماهر آن را برایتان باز می کنیم و بعد از اتمام کار نیز مجدد برایتان خواهیم بست و اگر بخواهیم دریچه کار می گذاریم تا در مراحل بعدی تخلیه دیگری بایت درب چاه هزینه ای نکنید.

­

لایروبی در منطقه عباس آباد

لجن ها و چربی ها ریخته شده در فاضلاب به مرور زمان در ته چاه ته نشین و سفت می شود. این لجن ها را هیچ پمپ و مکنده ساکشن نمی تواند مکش کند و از چاه خارج نماید. وجود این لجن ها هم حجمی از چاه را اشغال می کند و هم مانعی برای جذب آب توسط دیواره و کف چاه است. ما این لجن ها را توسط مقنی و با بشکه و سطل از چاه خارج می کنیم و با نیسان های 10 بشکه ای لایروبی به بیرون شهر انتقال می دهیم.

لازم می دانیم خدمت همشهریان عزیز ذکر کنم که تخلیه با هر نوع تانکر و لایروبی جزیی از پروسه خالی کردن آب و لجن چاه است و به خودی خود تعمیرات چاه محاسبه نمی شود. در تعمیرات چاه ما اقداماتی انجام می دهیم که در آن قدرت جذبی چاه دوباره به حالت ابتدایی خود بر می گردد و چاه احیا شده و مجدد سالها برای شما کار خواهد کرد. در این روش ما از دیواره چاه با عمق 50 سانتی متر می تراشیم تا جایی که به خاک نو و تمیز رسیم. این خاک تمیز دوبار مانند یک چاه نو قدرت جذب و دفع آب چاه را پیدا می کند. ***

­تعمیرات تخصصی جهت احیای چاه های قدیمی

شرکت تهران پارسه بزرگترین و می توان گفت از معدود شرکتهای است که دارای تیم تعمیرات چاه کهنه می باشد. در تعمیرات ما کاری می کنیم که چاه شما دوباره مثل چاه نو بالای بیست سی سال کار کند و پر نشود. این عملیات حرفه ای، کف تراشی است که در زیر کامل به آن خواهیم پرداخت.

علت پر شدن مکرر چاه در عباس آباد چیست؟

خاصیت چاه فاضلاب، جذبی است. یعنی آبی که وارد آن می شود توسط دیواره خاکی آن جذب زمین شده و از آن دفع می شود. به همین دلیل است که یک چاه 10 تا 40 سال پر نمی شود. این خاصیت دائمی نیست و به مرور زمان چربی و لجن داخل فاضلاب در ته چاه ته نشین می شود و در دیواره نفوذ می کنند. این لایه چربی مانند یک عایق عمل کرده و مانع از جذب آب توسط دیواره چاه می شود. اینجا است که چاه پر شده و بالا می زند. در این حال با تخلیه کردن آب و لجن چاه، چاه شما دیگر کار کرد قبلی را نداشته و زود به زود پر خواهد شد.

کفتراشی تهزنی

کف تراشی و کندن انباری برای چاه های کهنه توسط مقنی و نیروی انسانی و حمل توسط نیسان و خاور کمپرسی کفه استاندارد برای افزایش قدرت جذب آب و همچنین افزایش حجم آبگیری چاه.
علت پر شدن مکرر و سریع چاه های فاضلاب این است که به مرور زمان دیواره انباری چاه لجن و چربی گرفته و به اصطلاح ایزوله شده. در اینصورت دیگر چاه قادر به جذب آب نیست و باید زود به زود تخلیه شود. در حالت عادی و نو بودن چاه اگر مصرف سالیانه ساختمان مثلا 30 تانکر آب باشد ، 28 تانکر جذب زمین شده مابقی 2 تانکر در چاه می ماند.
اما در حالت ایزولگی شاید 1 تانکر جذب شود و بقیه درون چاه می ماند . به همین علت چاه تندتند پر می شود.

­

حفر چاه نو آب و جذبی فاضلاب در مرکز تهران

حفر انواع چاه توسط نیروی انسانی و مقنی ماهر . حفر چاه های جذبی فاضلاب، آب، اجرای سپتیک، ساخت منهول و ایجاد تونل و مجرا جهت لوله کشی و اتصال دو چاه و منحول به یکدیگر.

حفر و کندن چاه فاضلاب در متراژ های واقعی و بدون کم کاری. حمل خاک در آمده از چاه با نیسان و خاور های کمپرسی به بیرون شهر. لوله کشی سر چاه، طوقه چینی سر چاه، کار گذاشتن گلدانی برای جمع آوری آب های سر ریز شده درو چاه برای جلوگیری از شسته شدن دیوار میله چاه و ریزش چاه. کار گذاشتن دریچه مخصوص منهولی چدنی و سیمای سر چاه برای بازدید چاه در آینده.

­

لوله بازکنی عباس آباد

رفع گرفتگی کلیه لوله های فاضلاب با دستگاه ژنراتور و فنر فولادی و پمپ باد بصورت شبانه روزی ارزان فوری بدون خرابی، رسوب کنی لوله های قدیمی جهت از بین بردن مشکل گرفتگی های مکرر لوله.
تنظیمات سیفون توالت فرنگی، رفع گرفتگی توالت فرنگی، تعویض کاسه توالت قدیمی با کاسه جدید ، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس.

تشخیص ترکیدگی لوله

ایجاد شوره نم و تبله گچ در سقف و دیوار که به علتش وجود رطوبت است. وجود ترک در لوله های آب و شکستگی و گرفتگی در لوله فاضلاب و همچنین نقص در عایق بندی کف و دیوار حمام توالت و آشپزخانه باعث این رطوبت می شود.

­

چاه بازکنی در بهشتی مطهری و حومه

در آوردن اشیا افتاده در سیفون توالت و لوله فاضلاب مانند گوشی موبایل، سویچ ماشین، دسته کلید، حلقه، انگشتری، فرچه دستشویی، اسپری، سری شیر مخلوط و … توسط افراد ماهر
سرویس توالت فرنگی تنظیم سیفون و آب دادن توالت فرنگی باز کردن گرفتگی توالت فرنگی نصب و تعویض کاسه توالت فرنگی.

تخلیه چاه عباس آباد

تخلیه چاه عباس آباد

شبانه روزی فوری ارزان تر از همه جا

دفتر مرکزی ما در خیابان بهشتی می باشد که در کمتر از 20 دقیقه تمامی منطقه عباس آباد را پوشش می دهیم.